خمام - روند پیگیری طرح احداث شهرک صنعتی در بخش خمام خوش‌بینانه و مثبت است
ویژه
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی :

روند پیگیری طرح احداث شهرک صنعتی در بخش خمام خوش‌بینانه و مثبت است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان روند پیگیری طرح احداث شهرک صنعتی در خمام را خوش‌بینانه توصیف کرد.

یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹ KHNA8535

عصر امروز مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با حضور در بخشداری خمام روند پیگیری طرح احداث شهرک صنعتی در بخش خمام را خوش‌بینانه توصیف نموده و خطاب به بخشدار خمام عنوان کرد : پیشنهاد شما برای احداث شهرک صنعتی در بخش خمام با توجه به کارشناسی‌های صورت پذیرفته توسط کارشناسان جدی گرفته شده است.
مجید عباسیان‌امین طرح پیشنهادی بخشدار خمام به‌منظور احداث شهرک صنعتی در بخش را یک طرح مثبت ارزیابی نموده و افزود : دو فاکتور مطالعات مکان‌یابی و امکان‌سنجی، همچنین مبحث صنعت برای ارزیابی وجود دارد که راه دسترسی و تامین زیرساخت‌های مناسب در فاکتور اول از اهمیت بالایی برخوردار بوده، با توجه به اینکه منطقه‌ی پیشنهادی بن‌بست نمی‌باشد و به شهرستان رشت منتهی می‌گردد، مشکل خاصی پیش‌رو نبوده و از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.
عباسیان با بیان اینکه منطقه‌ی پیشنهادی به دلیل نزدیک بودن به مرکز استان از جاذبه‌ی بیشتری نسبت به شهرک صنعتی حسن‌رود برخوردار خواهد بود، تصریح کرد : بخش خمام جاذبه‌ی سرمایه‌گذاری و فاکتورهای لازم را دارا بوده و احداث شهرک صنعتی در آن توجیه‌پذیر است. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره بر اینکه باید از سرمایه‌گذاران برتر استان برای واحدهای بزرگ صنعتی دعوت نمود، خاطرنشان کرد : واحدهای بزرگ موجب فعال‌شدن صنایع کوچک به جهت ارجاع نیازمندی‌های خود خواهند شد. وی ضمن قول مساعد به‌جهت عدم وجود مشکل در سرمایه‌گذاری، یادآور شد : می‌بایست برای توسعه‌ی صنعت استان بستر مناسب ایجاد گردد.

حسین ذاکر استقامتی با بیان اینکه اجرا شدن طرح پیشنهاد شده‌ی احداث شهرک صنعتی در خمام مواردی همچون ساماندهی کارخانه‌ها، دعوت از سرمایه‌گذاران و برندهای خارجی، ایجاد اشتغال  پویا و پایدار، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بخش را به‌همراه خواهد داشت، عنوان کرد : با ایجاد شهرک صنعتی و استقرار صنایع های‌تِک (High Technology) برای حداقل 5000 نفر در بخش خمام اشتغال‌زایی صورت پذیرفته و به‌عنوان یک محرک اقتصادی در نظر گرفته خواهد شد. بخشدار خمام ضمن اشاره بر اینکه حماسه‌ی اقتصادی با زیرساخت مناسب خلق می‌گردد، خواستار پیگیری ویژه‌ی طرح مذکور گردیده و یادآور شد : در این مقوله تامین امنیت سرمایه‌گذار و زیرساخت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.


موضوع : بخشداری، شهرک صنعتی
http://khna.ir/8535

۱ دیدگاه