خمام - ۱۵۰ عدد بنر انتخاباتی غیرمجاز از سطح شهر و روستاها جمع‌آوری شد
بخشدار خمام خبر داد :

۱۵۰ عدد بنر انتخاباتی غیرمجاز از سطح شهر و روستاها جمع‌آوری شد

رضا مهدوی با بیان اینکه ۵۴ شعبه اخذ رای در سراسر بخش خمام دایر خواهد بود، خاطرنشان کرد : برگزاری انتخاباتی قانونمند و عادلانه همراه با مشارکت حداکثری، موجبات تقویت بیش‌از پیش انسجام ملی و اعتلای کشور در عرصه‌های بین‌المللی را فراهم می‌آورد.

چهارشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ KHNA85016

بخشدار خمام از جمع‌آوری حدود ۱۵۰ عدد بنر انتخاباتی نصب‌شده در مکان‌های غیرمجاز شهری و روستایی خبر داد.
رضا مهدوی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه امر جمع‌آوری بنرهای غیرمجاز توسط کمیسیون امنیت انتخابات و با همراهی نیروی انتظامی صورت پذیرفته، عنوان کرد : بر اساس ماده ۶۳ قانون ستادهای تبلیغات انتخاباتی تنها در مراکز بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌ها دایر می‌گردد، که در شهرها تنها یک محل به‌عنوان ستاد انتخاباتی آقایان و یک محل به‌عنوان ستاد انتخاباتی بانوان مجاز می‌باشد، لذا بنرهایی که خارج‌از محدوده‌ی ستاد نصب شده باشند به‌عنوان تخلف انتخاباتی محسوب خواهد شد.
وی با اشاره به آنکه این‌موضوع همچنان در دست پایش و پیگیری قرار داشته و با تخلفات این‌چنینی برخورد می‌شود، ادامه داد : از نامزدهای انتخاباتی انتظار می‌رود نزاکت اخلاقی و مر قانون را رعایت نمایند.
مهدوی همچنین با تاکید بر آنکه زمان تبلیغات انتخاباتی تا ۲۴ ساعت پیش‌از آغاز رای‌گیری ادامه خواهد داشت، تصریح کرد : رعایت قانون در زمان تبلیغات و انتخابات توسط کاندیدا نشان‌دهنده احترام به قانون و رعایت آن در زمان تصدی مسوولیت آنان خواهد بود.

این‌مسوول همچنین با اشاره به برگزاری همایش انتخاباتی در فضای باز شهری، اذعان داشت : مجوز همایش از سوی ستاد انتخابات بخشداری، با هماهنگی دادستانی و فرمانداری صادر گردیده است.
بخشدار خمام با بیان اینکه ۵۴ شعبه اخذ رای در سراسر بخش خمام دایر خواهد بود، خاطرنشان کرد : برگزاری انتخاباتی قانونمند و عادلانه همراه با مشارکت حداکثری، موجبات تقویت بیش‌از پیش انسجام ملی و اعتلای کشور در عرصه‌های بین‌المللی را فراهم می‌آورد.


موضوع : انتخابات، بخشداری، مجلس
http://khna.ir/85016

دیدگاه شما چیست ؟!