خمام - رقابت حدود ۹۰۰ شطرنجباز در مسابقات بین‌المللی کاسپین‌کاپ
با حضور شطرنجبازان خمامی ؛

رقابت حدود ۹۰۰ شطرنجباز در مسابقات بین‌المللی کاسپین‌کاپ

مسابقات بین‌المللی شطرنج کاسپین‌کاپ عصر روز جمعه در سالن یادگار امام رشت آغاز شد.

شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ KHNA84981

مسابقات بین‌المللی شطرنج کاسپین‌کاپ عصر روز جمعه در سالن یادگار امام رشت آغاز شد.
در این‌رقابت‌ها که با حضور حدود ۹۰۰ شطرنجباز از کشورهای روسیه، ترکمنستان، عراق، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، ایران و افغانستان در ۳ جدول الف «ویژه استادان و شطرنجبازان با ریتینگ بالای ۱۸۰۰»، جدول ب «ویژه شطرنجبازان زیر ریتینگ ۱۸۰۰» و جدول پ «ویژه شطرنجبازان زیر ۱۴ سال» طی ۹ دور پیگیری می‌شود، ۱۱ شطرنجباز از هیات شطرنج خمام در جداول مختلف حضور دارند.
استادبزرگ امیررضا پوررمضانعلی، مجید یگانه‌دوست، نیما قائمی و معین شمس در جدول الف، علی همدم، حسن نیکخو، امیر وطن‌دوست، حامد میراحمدی و دانیال نیکخو در جدول ب و در نهایت محمدرضا محمدی‌پور و ابوالفضل مقیمی در جدول پ شطرنجبازانی هستند که از خمام در قالب تیم هیات شطرنج این‌بخش با حریفان به رقابت می‌پردازند.
کاسپین‌کاپ که جدول زمانی آن به‌دلیل بارش برف چندین‌مرتبه دستخوش تغییر قرار گرفته بود، تا چهارشنبه هفته‌ی جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش خمام‌نیوز، پوررمضانعلی با پیروزی و یگانه‌دوست، قائمی و شمس با شکست در جدول الف، همدم، میراحمدی و حسن نیکخو با پیروزی، وطن‌دوست با تساوی و دانیال نیکخو با شکست در جدول ب و همچنین مقیمی با پیروزی و محمدی‌پور با تساوی در جدول پ دور اول از این‌رقابت‌ها را به اتمام رسانده‌اند.


موضوع : شطرنج
http://khna.ir/84981

دیدگاه شما چیست ؟!