خمام - برای احیای بافت فرسوده شهر خمام تسهیلات بانکی اعطاء می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان :

برای احیای بافت فرسوده شهر خمام تسهیلات بانکی اعطاء می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه درحال حاضر بافت فرسوده‌ی حدود ۵۲ شهر از مجموع کل شهرهای گیلان تعیین تکلیف شده و تسهیلات بانکی آن آماده واگذاری است، خاطرنشان کرد : آستانه‌اشرفیه، املش، تالش، سیاهکل، رشت، سنگر، خمام‌، کوچصفهان، لوشان و کلاچای از جمله این شهرها محسوب می‌شوند.

دوشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ KHNA84793

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان امروز در جمع خبرنگاران احیای بافت فرسوده را از تکالیف دولت تلقی کرد و با اشاره به اینکه برنامه این حوزه دارای ۲ بخش ساخت مسکن و انجام خدمات زیربنایی و روبنایی است، گفت : یک وام ۴۰ میلیون تومانی برای این کار به متقاضیان داده می‌شود، که ۲۰ میلیون تومان آن هیچ سودی نداشته و ۲۰ میلیون تومان دیگر با ۱۸ درصد سود پرداخت می‌شود.
ماکان پدرام تعیین تکلیف بافت‌های فرسوده‌ی ناکارآمد با مشارکت فعال مردم را به عنوان یک ضرورت مورد تأکید قرار داده و عنوان کرد : دولت در این بخش تمهیدات خوبی اندیشیده و اعتباراتی را در نظر گرفته، که امیدواریم مردم هم با دریافت وام‌ بانکی ۴۰ میلیون تومانی در مسیر اجرای طرح احیای بافت‌های فرسوده شهری همکاری کنند.
وی با بیان اینکه درحال حاضر بافت فرسوده‌ی حدود ۵۲ شهر از مجموع کل شهرهای گیلان تعیین تکلیف شده و تسهیلات بانکی آن آماده واگذاری است، خاطرنشان کرد : آستانه‌اشرفیه، املش، تالش، سیاهکل، رشت، سنگر، خمام‌، کوچصفهان، لوشان و کلاچای از جمله این شهرها محسوب می‌شوند.


موضوع : راه و شهرسازی
منبع : تسنیم
http://khna.ir/84793

دیدگاه شما چیست ؟!