خمام - رخت سپید برف زمستانی بر قامت خمام
ویژه
به روایت تصویر ؛

رخت سپید برف زمستانی بر قامت خمام

بارش برف که از شب گذشته در خمام آغاز شده، موجب تعطیلی مدارس پیش‌دبستانی و دبستان در دو نوبت صبح و عصر شد.

دوشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ KHNA84742

بارش برف که از شب گذشته در خمام آغاز شده، موجب تعطیلی مدارس پیش‌دبستانی و دبستان در دو نوبت صبح و عصر شد.
در پی اعلام سازمان هواشناسی گیلان مبنی بر بارش برف ۲۰ تا ۷۰ سانتی‌متری در گیلان، دستگاه‌های اجرایی، تیم‌های امدادی و خدمات‌رسان نسبت به مقابله با بحران احتمالی آن اعلام آمادگی کامل نموده و بخشدار خمام در جلسه ستاد مدیریت بحران از آماده‌باش کامل دستگاه‌های اجرایی سراسر بخش تا پایان بحران برف و استفاده از تمام توان و ظرفیت خبر داده است.
آنطور که مدیرکل هواشناسی گیلان اعلام کرده نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت توده‌هوای سرد و بارشی تا عصر روز سه‌شنبه در منطقه بوده و درخصوص حجم بالای بارش برف در نقاطی مانند خمام، کوچصفهان، سنگر، امامزاده هاشم و رستم‌آباد نسبت به سایر نقاط استان پیش‌بینی گردیده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز از پایداری ارایه خدمات دستگاه‌ها خبر داده و گفته است : تاکنون هیچ‌یک از زیرساخت‌های برق، گاز، آب و سایر خدمات ارتباطی مردم در پی بارش برف دچار مشکل و قطعی نشده است.

به گزارش خمام‌نیوز، تلفن‌های اضطراری ۳۴۴۲۲۵۱۱ و ۱۲۱ اداره برق، ۳۴۴۲۲۹۲۷ آبفا، ۳۴۴۲۳۳۳۰ و ۱۹۴ اداره گاز، ۱۱۷ مخابرات، ۳۴۴۲۳۲۱۱ خدمات شهری شهرداری، ۱۱۵ اورژانس، ۱۲۵ آتش‌نشانی، ۳۴۴۲۲۰۰۷ و ۳۴۴۲۲۰۰۸ بخشداری، ۱۱۰ پلیس و ۱۲۴ تعزیرات در صورت بروز اتفاقات و حوادث احتمالی پاسخگوی شهروندان خواهند بود.


دیدگاه شما چیست ؟!