خمام - یادواره شهدای والامقام بخش خمام برگزار شد
در آستانه دهه فجر ؛

یادواره شهدای والامقام بخش خمام برگزار شد

یادواره ۱۷۲ شهید والامقام شب گذشته در مسجد جامع شهر خمام برگزار شد.

جمعه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ KHNA84377

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران شب گذشته در یادواره ۱۷۲ شهید والامقام که در مسجد جامع شهر خمام برگزار شد، عنوان کرد : همه‌ی عزت و شرف خود را مدیون شهدا بوده و شهدا ناظر بر اعمال ما هستند.
سردار علی استادحسینی با بیان اینکه شهدا همواره خط مقدم و راهنمای ما در مقابله با استکبار جهانی هستند و اگر امروزه در جبهه اسلام با دشمن و استکبار جهانی می‌جنگیم به پشتوانه تفکر انقلابی، اسلامی و برکت خون شهدا است، تصریح کرد : دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی باید بدانند که انقلاب اسلامی و تفکر مکتب کربلا برگرفته از ریشه‌ای الهی است، که با هیچ بادی نمی‌لرزد.
به گفته‌ی وی، امروز دشمن، ایمان رزمنده‌ها و جوانان ما را هدف گرفته، اما جوانان ما با نام امام حسین (ع) و فرهنگ کربلا عجین شده‌اند و هرگز اجازه نمی‌دهند که آسیبی به کشور وارد شود.
استادحسینی، افزود : در جبهه حق علیه باطل باید مقابل مستکبران و ظالمان «مقاومت» و در برابر ذلت سازش «ایستادگی» کنیم و لحظه‌ای نباید تفکر سازش با آمریکا را در سر پروراند، که هر جا سستی کردیم دشمن با پیش‌روی خود درصدد ایجاد ضربه به پیکره انقلاب، اسلام و نظام برآمده است.
معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد : سردار قاسم سلیمانی نشان داد که راه پیروزی نه از راه مذاکره، بلکه از از راه ایستادگی و مقاومت به دست می‌آید.


موضوع : گزارش تصویری، یادواره‌ی شهدا
http://khna.ir/84377

دیدگاه شما چیست ؟!