خمام - هنوز به صدایی واحد برای فرستادن نماینده‌ای از خمام نرسیده‌ایم
ویژه
یادداشت /

هنوز به صدایی واحد برای فرستادن نماینده‌ای از خمام نرسیده‌ایم

خمام تاکنون ۲ نماینده در مجلس به خود دیده، که در دوره‌های ششم و هفتم بوده‌اند.

سه شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰ KHNA84158

خمام تاکنون ۲ نماینده در مجلس به خود دیده، که در دوره‌های ششم و هفتم بوده‌اند.
حجت‌الاسلام سیدمحمد مودب‌پور، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس ششم بوده، که آبان‌ماه ۱۳۸۱ بر اثر بیماری دستگاه گوارش درگذشت.
به دنبال درگذشت وی، حجت‌الاسلام مجتبی مودب‌پور «فرزند او» توانست با اکثریت آرا در مرحله اول پیروز شده و به مجلس هفتم راه یابد، اما این‌پایان راه نمایندگان خمام در دوره‌های بعدی مجلس بوده است.

از آن‌پس داوطلبین و نمایندگان مختلفی با بهره‌گیری از انتظار دیرینه‌ی مردم این‌بخش بر موج «تبدیل به شهرستان» سوار بوده، که تاکنون محقق نشده و اظهارات اخیر وزیر کشور مبنی‌بر توقف کار کارشناسی تقسیم‌بندی مناطق در روزهای باقیمانده به انتخابات نیز آب پاکی را بر روی دست آنان ریخته است.

اگرچه حضور داوطلبی از بخش پرجمعیت خمام برای مجلس یازدهم می‌توانست زنگ خطری برای داوطلبین غیرخمامی باشد، اما انصراف رضا بهشتی‌دافچاهی – فارغ از درنظر گرفتن این‌پرسش که چه برنامه‌هایی داشته و آیا می‌توانست نماینده‌ای اصلح‌تر برای مردم شهرستان باشد – این‌موضوع را پررنگ می‌سازد که همچنان خمام به یک تصمیم و صدای واحد برای فرستادن نماینده‌ای از همین‌بخش به مجلس و حمایت از او نرسیده است.


موضوع : انتخاب سردبیر، انتخابات، مجلس، یادداشت
http://khna.ir/84158

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.