خمام - ۲ پیروزی و ۱ شکست، حاصل تلاش تیم‌های خمامی در لیگ‌های برتر و دسته اول شطرنج گیلان
در جریان هفته ششم رقم خورد ؛

۲ پیروزی و ۱ شکست، حاصل تلاش تیم‌های خمامی در لیگ‌های برتر و دسته اول شطرنج گیلان

هفته ششم از رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول شطرنج استان گیلان روز گذشته در تالار مهد اندیشه رشت پیگیری شد.

شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ KHNA83714

هفته ششم از رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول شطرنج استان گیلان روز گذشته در تالار مهد اندیشه رشت پیگیری شد.
در بازی‌های انجام شده تیم‌های شهرداری خمام و باشگاه پیشگام با نتیجه مشابه ۳ بر ۱ به‌ترتیب مقابل باشگاه نوین رشت و لوازم خانگی پارس‌خزر به برتری دست یافته، باشگاه استادبزرگ همایون توفیقی، مجتمع آریای لوشان، بازرگانی آقای طلای فومن با نتیجه مشابه ۳,۵ بر ۰,۵ به ترتیب مقابل شورای شهر خمام، باشگاه نوین گیلان و باشگاه نخبگان به برتری رسیده و بازی تیم‌های منطقه آزاد انزلی و بانک ملی با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه یافت.
در پایان هفته ششم این‌رقابت‌ها بانک ملی با ۱۱ امتیاز در رده اول جدول قرار دارد، مجتمع آریای لوشان با ۱۰ امتیاز دوم است و لوازم خانگی پارس‌خزر و شهرداری خمام با ۸ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.
اما در بازی‌های مهم لیگ دسته اول فروشگاه رائی و کانون وکلای دادگستری گیلان با نتیجه مشابه ۳ بر ۱ به‌ترتیب مقابل باشگاه پیشگام قلعه ۲ و باشگاه پیشگام به برتری رسیده، هیات شطرنج لنگرود، هیات شطرنج سیاهکل و همچنین هیات شطرنج تالش به‌ترتیب مقابل باشگاه پیشگام قلعه ۱، باشگاه شطرنج کیش و توزیع برق به برتری مشابه ۲,۵ بر ۱,۵ دست یافته و دیدار شهرداری بندرانزلی و سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی انجامید.
در این‌دسته کانون وکلای دادگستری گیلان با ۱۰ امتیاز در رده اول قرار دارد و باشگاه پیشگام قلعه ۳ و هیات شطرنج لنگرود با ۹ امتیاز صدرنشین جدول‌را تعقیب می‌کنند.


موضوع : شطرنج
http://khna.ir/83714

دیدگاه شما چیست ؟!