خمام - ۲ خمامی برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی پذیرفته شدند
ویژه
با قبولی در آزمون استخدامی ؛

۲ خمامی برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی پذیرفته شدند

نتایج نهایی آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی شهرداری‌های سراسر کشور در استان‌های کرمانشاه، گلستان، گیلان و همدان اعلام شد.

پنج شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ KHNA83563

با توجه به برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی شهرداری‌های سراسر کشور در مردادماه سال جاری، نتایج نهایی این‌آزمون در استان‌های کرمانشاه، گلستان، گیلان و همدان که مرحله آزمون عملی را به پایان رسانده و نتایج آنها نهایی شده، برای سیر سایر مراحل استخدامی اعلام گردید.
داوطلبان پذیرفته‌شده در استان گیلان از ۱۹ الی ۲۱ آذرماه جاری فرصت دارند به دفتر هسته گزینش در ساختمان شماره ۲ استانداری مراجعه نموده و مراحل استخدامی خود را تکمیل نمایند.

به گزارش خمام‌نیوز، بهمن رادمند با کسب نمره نهایی ۴۲,۸۳٪ در آزمون کتبی و ۷۴۴,۱۷ در آزمون عملی برای شغل آتش‌نشان و رشید رهبر با کسب نمره نهایی ۲۶,۴۱٪ در آزمون کتبی و ۷۴۱,۵۸ در آزمون عملی برای شغل راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین پذیرفته شده، که هر دو از سهمیه آزاد برخوردار بوده‌اند.
این‌گزارش می‌افزاید، هوشنگ عباسقلی‌زاده «مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری» فروردین‌ماه سال جاری به فرایند جذب غیرقانونی نیروها در بدنه شهرداری خمام اشاره نموده و آن‌را تخلف خوانده بود. این درحالی است که نامی‌از خمام در سهمیه استخدام آتش‌نشانی‌های کشور به چشم نخورده و شانس داوطلبین در مقابل نورچشمی‌ها برای جذب در واحد آتش‌نشانی خمام کور به‌نظر می‌رسید ؛ با این‌وجود ۲ خمامی با شرکت در آزمون استخدامی و انتخاب «رشت» به‌عنوان محل مورد تقاضا، در آزمون استخدامی پیمانی برای مشاغل آتش‌نشانی پذیرفته شدند.


موضوع : آتش نشانی، آزمون ها، شهرداری
http://khna.ir/83563

دیدگاه شما چیست ؟!