خمام - تاثیر مستقیم حافظ یعقوبی روی گل اول / فرار موقت ملوان از بحران در باتلاق انزلی
در لیگ دسته یک کشور ؛

تاثیر مستقیم حافظ یعقوبی روی گل اول / فرار موقت ملوان از بحران در باتلاق انزلی

تیم ملوان بندرانزلی عصر امروز در هفته سیزدهم از لیگ دسته یک کشور در دیدار خانگی به مصاف تیم نیروی زمینی تهران رفت، که در نهایت توانست با نتیجه‌ی ۳ بر ۲ حریف خود را شکست دهد.

شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ KHNA83167

تیم ملوان بندرانزلی عصر امروز در هفته سیزدهم از لیگ دسته یک کشور در دیدار خانگی به مصاف تیم نیروی زمینی تهران رفت، که در نهایت توانست با نتیجه‌ی ۳ بر ۲ حریف خود را شکست دهد.
این‌مسابقه در شرایطی برگزار شد که ورزشگاه تختی بندرانزلی تحت تاثیر بارش شدید باران قرار داشت و وضعیت چمن به قدری وخیم بود که در نیمه اول وقتی داور در یک صحنه قصد انجام‌دادن دراپ‌بال را داشت، توپ پس‌از برخورد به زمین، همانجا ساکن شد.
با این‌حال ملوانی‌ها که این روزها خودشان هم نمی‌دانند که محمد احمدزاده در راس کادر فنی این تیم خواهد ماند یا مازیار زارع به عنوان سرمربی معرفی می‌شود، با توجه به شناختی که از بازی در این‌شرایط آب و هوایی دارند توانستند در دقایق ۳۸، ۵۳ و ۷۸ سه بار به گل برسند.
اولین گل تیم ملوان از روی حرکت حافظ یعقوبی «بازیکن خمامی تیم ملوان» و پاس در عرضی که ارسال کرد با اشتباه و گل‌به خودی حسین مددی «بازیکن تیم نیروی زمینی» ثبت شد و در ادامه هادی حبیبی‌نژاد دو گل دیگر زد، تا تیمش را که این روزها شرایط بحرانی دارد، حداقل به طور موقت از کسب ۳ امتیاز مطمئن کند.
با این‌همه چیزی نمانده بود که ملوان‌ها ۳ امتیاز خود را به راحتی از دست بدهند، چرا که آنها پس‌از اینکه دو گل در دقایق ۹۱ و ۹۳ توسط میثم فرزانه و علی خدادادی خوردند، یک صحنه مشکوک هم روی دروازه‌شان ایجاد شد که داور اعتقاد به تمارض بازیکن نیروی زمینی داشت، گرچه یک ضربه ایستگاهی در ثانیه‌های پایانی بازی و چسبیده به محوطه جریمه می‌توانست شرایط بدی را برای آنها رقم بزند.
گفتنی‌است، تیم ملوان با کسب این ۳ امتیاز، ۸ امتیازی شده و در رتبه هفدهم جدول مسابقات قرار گرفت، که با ادامه این‌روند می‌تواند خودش‌را از قعر جدول جدا کند.


موضوع : فوتبال، ورزشی
http://khna.ir/83167

دیدگاه شما چیست ؟!