خمام - ۳۵ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران بین ۲۴۵ دانش‌‌آموز خمامی توزیع شد
ویژه
مسوول اجرایی مرکز نیکوکاری خمام‌یاران :

۳۵ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران بین ۲۴۵ دانش‌‌آموز خمامی توزیع شد

مسوول اجرایی مرکز نیکوکاری خمام‌یاران از جمع‌آوری و توزیع ۳۵ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران در قالب پویش مردمی دست‌های مهربانی خبر داد.

پنج شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ KHNA82462

مسوول اجرایی مرکز نیکوکاری خمام‌یاران از جمع‌آوری و توزیع ۳۵ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران در قالب پویش مردمی دست‌های مهربانی خبر داد.
جواد صافی در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر آنکه کمک‌های مذکور به‌صورت کیف، کفش و لوازم تحریر بین ۲۴۵ دانش‌آموز کم‌بضاعت تحت پوشش یا خارج‌از پوشش کمیته امداد توزیع شده، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، خیرخواهی و مهربانی‌را از اهداف پویش دست‌های مهربانی عنوان کرد.
به گفته‌ی وی، خمام‌یاران به‌عنوان اولین مرکز نیکوکاری مردم‌نهاد در بخش خمام از خردادماه سال ۱۳۹۷ با ۱۰ عضو هیات عامل موفق به دریافت مجوز فعالیت به شماره ثبت ۷۴۲۸ شده و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش‌از ۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران را در شاخه‌های تحصیلی، مسکن، معیشت و … دریافت و توزیع نموده است.
صافی با تاکید بر آنکه این‌مرکز با هدف اتصال خیرین و نیازمندان و یاری‌رساندن و توانمندسازی اقشار کم‌بضاعت بخش خمام فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد : مرکز نیکوکاری خمام‌یاران برخلاف کمیته امداد می‌تواند بخش قابل توجهی‌از کمک‌ها را در اختیار افراد کم‌بضاعتی که تحت پوشش کمیته امداد نیستند قرار دهد.

به گزارش خمام‌نیوز، کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری بخش خمام در جشن عاطفه‌های سال جاری بالغ‌بر ۷۰ میلیون تومان بوده، که سهم مراکز نیکوکاری بخش خمام حدود ۵۵ میلیون تومان می‌باشد.


دیدگاه شما چیست ؟!