خمام - تیم شهید فانی بار دیگر جام قهرمانی را تصاحب کرد
ویژه
در رقابت‌های فوتبال جام شهدای خشکبیجار ؛

تیم شهید فانی بار دیگر جام قهرمانی را تصاحب کرد

عنوان برترین مربی، برترین بازیکن و برترین دروازبان این مسابقات به‌ترتیب به محسن کاظمی، سامان اصلانی و میلاد علیزاده از خمام رسید.

شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۰۶ KHNA81732

تیم فوتبال شهید فانی خمام با شکست تیم شهدای مبارک‌آباد پیربازار عنوان قهرمانی جام شهدای خشکبیجار را از آن خود کرد.
دیدار فینال بین تیم‌های شهید فانی و شهدای مبارک‌آباد که روز گذشته در زمین ورزشی شهید علی فردی خشکبیجار پیگیری شد، با گل‌های محمدرضا رضایی «دقیقه ۳۵» برای پیربازار و احسان عبدی «دقیقه ۸۰، از روی نقطه پنالتی» برای خمام با تساوی ۱ بر ۱ در زمان قانونی، و با درخشش میلاد علیزاده «دروازه‌بان خمامی» در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ به شکست حریف پیربازاری انجامید.

همچنین دیدار رده‌بندی با داوری پوریا خاجانی بین تیم‌های سایپای رشت و یاران قایقران انزلی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نماینده انزلی خاتمه یافت، تا در نهایت پرونده جام شهدای خشکبیجار که از اواسط شهریورماه سال جاری با حضور ۱۵ تیم آغاز شده بود با قهرمانی تیم شهید فانی که در همین‌ماه به عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جام ستارگان لشت‌نشاء دست یافته بود، بسته شود.
این‌گزارش می‌افزاید، یکی‌از رسانه‌های خشکبیجاری عدم راهیابی نماینده‌ای از خشکبیجار به دیدار پایانی در جامی که خشکبیجار میزبانی آن‌را بر عهده داشته را به جام زهر تشبیه نموده، که کام پیشکسوتان حقیقی فوتبال آن‌بخش را تلخ نموده است.

به گزارش خمام‌نیوز، عنوان برترین مربی، برترین بازیکن و برترین دروازبان این مسابقات به‌ترتیب به محسن کاظمی، سامان اصلانی و میلاد علیزاده از خمام رسید.


موضوع : فوتبال، گزارش تصویری
گزارش : پویا قربانی
http://khna.ir/81732

دیدگاه شما چیست ؟!