خمام - عملیات اجرایی تعریض «جاده مرگ» به‌زودی آغاز می‌شود
ویژه
فرماندار شهرستان رشت خبر داد :

عملیات اجرایی تعریض «جاده مرگ» به‌زودی آغاز می‌شود

میرشمس مومنی‌زاده با تاکید بر آنکه تعریض و بهسازی راه‌های ارتباطی خمام، خشکبیجار، لشت نشاء و کوچصفهان که به جاده مرگ مشهور است به‌عنوان مطالبه‌ای مهم مورد تاکید مردم می‌باشد، عنوان کرد : با پیگیری‌های به عمل آمده اعتبار مرحله اول تخصیص یافته و راه و شهرسازی نیز با پیمانکار قرارداد منعقد نموده، که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

پنج شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶ KHNA81546

فرماندار شهرستان رشت عصر امروز در حاشیه افتتاح طرح آبرسانی در خشکبیجار، اظهار کرد : هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان، اطلاع‌رسانی و ارایه عملکرد دستگاه‌های اجرایی است.
میرشمس مومنی‌زاده با بیان اینکه انشاالله خداوند توفیق دهد در ارتباط با تامین و رفع نیازهای مردم خدمت کنیم، گفت : یکی‌از مهمترین مطالبات مردم در بخش‌های خمام و خشکبیجار خط انتقال آب بود، که امروز به بهره‌برداری رسید و بیش‌از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه مذکور تخصیص یافت که علاوه بر شهرها و مراکز بخش، ۲۴ روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد.
وی با تاکید بر آنکه تعریض و بهسازی راه‌های ارتباطی خمام، خشکبیجار، لشت نشاء و کوچصفهان که به جاده مرگ مشهور است به‌عنوان مطالبه‌ای مهم مورد تاکید مردم می‌باشد، عنوان کرد : با پیگیری‌های به عمل آمده اعتبار مرحله اول تخصیص یافته و راه و شهرسازی نیز با پیمانکار قرارداد منعقد نموده، که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
این‌مسوول با بیان اینکه مردم در بخش‌های خمام و خشکبیجار دارای نیازمندی‌های بسیاری بوده و مدیران اجرایی به دنبال این هستند تا به نحو شایسته به مردم منطقه خدمت کنند، خاطرنشان کرد : انشاالله در مدت زمان کوتاهی هر دو پروژه‌ی مذکور به بهره‌برداری برسند.


موضوع : آسفالت، فرمانداری
منبع : ایسنا
http://khna.ir/81546

دیدگاه شما چیست ؟!