خمام - افتتاح مجدد یک پروژه ورزشی در هفته دولت
ویژه
اقدامی تکراری از اداره ورزش ؛

افتتاح مجدد یک پروژه ورزشی در هفته دولت

علاوه‌بر نقدهایی که بر عملکرد اداره ورزش خمام مطرح می‌شود، متاسفانه این‌دسته از افتتاحیه‌های اداره مذکور نه تنها نمی‌تواند خوشحالی و رضایتمندی مردم را حاصل نماید، بلکه ممکن‌است ضمن تاثیرگذاری بر رفتار و گفتار شهروندان، به‌عنوان نوعی افتتاح‌زدگی پیامدهای دردناکی به‌خصوص در بین قشر جوان جامعه در پی داشته باشد.

چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶ KHNA81509

هفته دولت که فرا می‌رسد رسم بر این است که پروژه‌های عمرانی و طرح‌های خدماتی را به سمت افتتاح در این‌هفته برده و در این‌میان شاید بعد از موضوع افتتاح دیواری در یکی‌از استان‌های شمالی که بازتاب وسیعی در خبرگزاری‌ها به دنبال داشت، همانند سال گذشته روی‌‌آوردن اداره ورزش خمام به افتتاح مجدد پروژه‌ای ورزشی نه‌تنها اتفاقی عجیب به‌شمار نرفته، بلکه درحال تبدیل شدن به رویه غلط باشد.

به گزارش خمام‌نیوز، تیرماه سال ۹۷ خانه ورزش روستای مرزدشت با حضور رییس فدراسیون ورزش‌های روستایی کشور افتتاح گردید و اداره ورزش خمام بار دیگر در شهریورماه همان‌سال در قالب برنامه‌های هفته دولت به افتتاح خانه‌ی مذکور مبادرت ورزید.
این‌موضوع امسال نیز برای یک باشگاه ورزشی رخ داد که در برنامه اداره ورزش خمام برای هفته دولت جای‌گرفته و درحالی که در دی‌ماه سال گذشته «یعنی پیش‌از دهه فجر» کلاس‌های خود را آغاز نموده و بر روی پوستر تبلیغاتی این‌باشگاه خصوصی از افتتاح آن خبر داده شد، مجدداً امروز در جریان برنامه‌های پنجمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

گفتنی‌است، علاوه‌بر نقدهایی که بر عملکرد اداره ورزش خمام مطرح می‌شود، متاسفانه این‌دسته از افتتاحیه‌های اداره مذکور نه تنها نمی‌تواند خوشحالی و رضایتمندی مردم را حاصل نماید، بلکه ممکن‌است ضمن تاثیرگذاری بر رفتار و گفتار شهروندان، به‌عنوان نوعی افتتاح‌زدگی پیامدهای دردناکی به‌خصوص در بین قشر جوان جامعه در پی داشته باشد.


دیدگاه شما چیست ؟!