خمام - اسماعیل احمدنیا از مدیرعاملی باشگاه شهرداری خمام استعفا داد

اسماعیل احمدنیا از مدیرعاملی باشگاه شهرداری خمام استعفا داد

اسماعیل احمدنیا از سمت مدیرعاملی باشگاه شهرداری خمام که از ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال گذشته آن‌را برعهده گرفته بود، کناره‌گیری نمود.

دوشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ KHNA81115

اسماعیل احمدنیا از سمت مدیرعاملی باشگاه شهرداری خمام که از ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال گذشته آن‌را برعهده گرفته بود، کناره‌گیری نمود.
این‌عضو شورا با بیان اینکه در ۲ سال اخیر با نظر هیات مدیره باشگاه شهرداری خمام و با خرد جمعی و جهت رشد و ارتقای ورزش به‌عنوان مدیر عامل این‌باشگاه منصوب شده و فعالیت نموده‌ام، عنوان کرد : تمام توان خود را به کار گرفته تا باشگاه شهرداری خمام متشکل از رشته‌های ورزشی فوتبال، شنا، کاراته، والیبال، شطرنج و … را به جایگاه واقعی آن رسانده، اما اینکه موفق بوده‌ام یا خیر را باید به قضاوت اذهان عدالت‌طلب و چشمان تیزبین مردمی که بدون حب و بغض قضاوت می‌کنند سپرد، زیرا روزی که این مسوولیت خطیر را می‌پذیرفتم حتی فکرش به ذهنم خطور نمی‌کرد که شاید به خاطر حسن‌نیت و انجام وظایف محوله توسط تعدادی اندک مورد خطاب و عتاب قرار گرفته و در عرصه ورزش نیز تازیانه‌ی شماتت بر روح و جانم بنشیند.
به گفته‌ی احمدنیا، اما زهی سعادت و چه سعادتی بالاتر از این که مردم ببینند و قضاوت کنند ؛ اگر گناه کرده‌ام باید محاکمه شوم و اگر پیش چشمان مردم صبور و بی‌گناهم، که خوشا به حالم، و می‌گذرم از تمام آن هوای نفسی که ممکن است به خاطر داشتن منصبی سراغ هر مسوولی برود.

وی همچنین در بخش دیگری از متن استعفای خود که در اختیار رسانه‌های محلی قرار داده، اشاره نموده : زمانی‌که تصمیم گرفته تا خود را به عنوان کاندید شورای اسلامی در معرض آزمون اعتماد مردم شهر قرار دهم، با خود و خدای خود عهد نموده که همواره و در همه‌حال به دور از هرگونه غرض‌ورزی، حب و بغض سیاسی و شخصی تمام آنچه که در طول سال‌های خدمت در گذشته به‌تجربه به دست آورده‌ام را در طبق اخلاص و خدمت در راه آبادانی و اعتلای شهرم و مردمانش قرار دهم، که خوشبختانه ۲ دوره متوالی با رای اعتماد مردم توانستم یکی‌از کرسی‌های خدمت را در شورا به دست آورده و خداوند متعال را شاهد می‌گیرم که در تمام این سال‌ها چیزی جز برای شهر و مردم آن طلب نکرده و هرگز برای کاسبان زر و سیم سر تعظیم فرود نیاورده‌ام.

احمدنیا با تاکید بر اینکه اگر خداوند توفیق دهد در هر کسوتی که لیاقت داشته باشم و تا زمانی‌که مردم بخواهند خدمتگزار خواهم بود، به‌دلیل اهمال و یا هرگونه قصور احتمالی در انجام وظایف خود در سمت مدیرعاملی باشگاه شهرداری از مردم عذرخواهی نموده و ضمن اعلام استعفای خود به هیات مدیره، برای مدیرعامل بعدی آرزوی سربلندی و موفقیت نمود.

به گزارش خمام‌نیوز، اسماعیل احمدنیا جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه‌ی فعالیت انتخاباتی را از دلایل اصلی استعفای خود برشمرد.


موضوع : شهرداری، فوتبال دستی، ورزشی
http://khna.ir/81115

دیدگاه شما چیست ؟!