خمام - اجازه نمی‌دهیم هیچ حقی از مددجویان پایمال شود / خانواده‌ی کته‌سری تا مشخص‌شدن قانونی موضوع در یک خانه اجاره‌ای اسکان داده می‌شوند
ویژه
مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد :

اجازه نمی‌دهیم هیچ حقی از مددجویان پایمال شود / خانواده‌ی کته‌سری تا مشخص‌شدن قانونی موضوع در یک خانه اجاره‌ای اسکان داده می‌شوند

عباس اهرابی، گفت : از طریق اداره حقوقی کمیته امداد گیلان پیگیر موضوع هستیم تا مشکل این مددجو حل شده و حقی از وی ضایع نشود.

جمعه، ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۰۵ KHNA81043

انتشار خبر تخریب مسکن یک مددجوی کته‌سری و تضییع چند ده میلیون تومانی بیت‌المال در خمام‌نیوز و بازتاب آن در رسانه‌های استانی با واکنش مدیرکل کمیته امداد گیلان همراه بود.
عباس اهرابی با بیان اینکه قبل‌از ساخت واحد مسکونی برای مددجویان پروانه ساخت دریافت می‌شود، گفت : صدور پروانه ساخت برای مددجویان کمیته امداد به صورت رایگان بوده و مددجو هیچ مبلغی را پرداخت نمی‌کند.
وی به مشکلات پیش‌آمده برای مسکن یکی‌از مددجویان این‌نهاد در بخش خمام اشاره کرد و افزود : در پایان سال ۹۵ پروانه ساخت به اسم مددجو صادر و در سال ۹۶ ساخت مسکن توسط کمیته امداد آغاز شده است، که پس‌از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، خانواده مددجو در آن اسکان یافته‌اند.
مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اختلافات فامیلی این مددجو با پسرعموی خود بر سر مالکیت زمین، اظهار کرد : این در حالی است که پیش‌از این پروانه ساخت به اسم مددجوی کمیته امداد صادر شده و جنبه قانونی دارد.
اهرابی با تأکید بر اینکه نمی‌گذاریم هیچ حقی از مددجویان ما پایمال شود، بیان کرد : از طریق اداره حقوقی کمیته امداد گیلان پیگیر موضوع هستیم تا مشکل این مددجو حل شده و حقی از وی ضایع نشود.
وی با بیان اینکه هر ساله تعداد زیادی مسکن توسط کمیته امداد برای مددجویان ساخته می‌شود، ادامه داد : ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب با اولویت زنان سرپرست خانوار از برنامه‌های مهم این نهاد است.
عباس اهرابی با اشاره به اینکه خانواده مددجوی نامبرده تا مشخص شدن قانونی موضوع از طریق کمیته امداد در یک خانه اجاره‌ای اسکان داده می‌شوند، خاطرنشان کرد : این نهاد متولی همه مددجویان است و ما خودمان را مسوول حل مشکلات آنها می‌دانیم و با تمام قوا برای رفع مشکلات آنها تلاش می‌کنیم.
به گفته‌ی وی، مقرر گردیده تا از محل منابع کمیته امداد برای ساماندهی وضعیت اسکان این خانواده اقدامات شایسته صورت گیرد.

به گزارش خمام‌نیوز، دهیار کته‌سر در واکنش به خبر تخریب مسکن مذکور طی جوابیه‌ای با توجه به بند دوم از توضیحات پروانه‌های ساختمانی که «این پروانه از لحاظ شهرسازی صادر شده و از نظر احراز مالکیت و هرنوع دعوی حقوقی و سایر مراحل دیگر هیچگونه سندیتی نخواهد داشت» اعلام کرده بود که دهیاری درخصوص تخریب مسکن مددجوی کته‌سری مسوولیتی نداشته و صدور پروانه ساختمانی به معنای احراز مالکیت زمین نیست.


موضوع : دهیاری، کمیته امداد
منبع : مهر
http://khna.ir/81043

دیدگاه شما چیست ؟!