خمام - مناسب‌سازی فضاهای اداری و عمومی به‌عنوان بخشی‌از برنامه‌های عمرانی اولویت‌دار قرار گیرد
بخشدار خمام مطرح کرد :

مناسب‌سازی فضاهای اداری و عمومی به‌عنوان بخشی‌از برنامه‌های عمرانی اولویت‌دار قرار گیرد

رضا مهدوی، گفت : ادارات و دستگاه‌های دولتی به ساماندهی و مناسب‌سازی فضاهای اداری و عمومی برای معلولان و سالمندان مکلف شده‌اند.

سه شنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ KHNA80582

بخشدار خمام روز گذشته در جلسه ستاد اجرای طرح مناسب‌سازی فضای اداری که با حضور نماینده فرمانداری، معاونت بهزیستی شهرستان رشت و مسوولان محلی در سالن کنفرانس بخشداری برگزار شد، عنوان کرد : ادارات و دستگاه‌های دولتی به ساماندهی و مناسب‌سازی فضاهای اداری و عمومی برای معلولان و سالمندان مکلف شده‌اند.
رضا مهدوی با تاکید بر اینکه دولت برای سال ۹۸ ادارات و دستگاه‌های دولتی را مکلف نموده تا مناسب‌سازی فضاهای اداری و عمومی را به عنوان بخشی از برنامه‌های عمرانی اولویت‌دار قرار دهند، تصریح کرد : در بسیاری از موارد جانبازان، معلولین و افراد سالمند و کم‌توان در مراجعه به ادارات مختلف و انجام امور با مشکل مواجه هستند، لذا این دستورالعمل به‌صورت جامع و کامل تمامی مشکلات را در نظر گرفته است.
این‌مسوول با اشاره به ارزیابی مسوولان بهزیستی شهرستان رشت از فضای ادارات، شهرداری و پارک‌‌های خمام، اذعان داشت : چک لیست‌هایی به‌منظور ارزیابی بر اساس آیتم‌های مختلف تهیه شده و درخصوص موارد ارجاع شده باید در بازه‌های زمانی مشخص اقدام گردد.
به گفته‌ی مهدوی، مناسب‌سازی فضاهای شهری به منظور بهره‌مندی جانبازان و معلولان از خدمات و امکانات اداری و عمومی، حق شهروندی این‌قشر مهم از جامعه است.


موضوع : بخشداری، بهزیستی، گزارش تصویری
http://khna.ir/80582

دیدگاه شما چیست ؟!