خمام - ۲۰ نفر از سال ۱۳۹۶ تاکنون در حوادث محور خمام به خشکبیجار جان‌باخته و ۲۷۳ نفر مصدوم شده‌اند
ویژه
رییس پلیس راه استان گیلان :

۲۰ نفر از سال ۱۳۹۶ تاکنون در حوادث محور خمام به خشکبیجار جان‌باخته و ۲۷۳ نفر مصدوم شده‌اند

سرهنگ حسین محمدپور، گفت : امسال تاکنون ۲ تصادف منجر به فوت و ۱۷ تصادف جرحی در این محور حادثه‌خیز رخ داده، که ۳ تن از هموطنان فوت کرده و ۲۲ نفر مجروح گردیدند.

چهارشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ KHNA80513

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان، عنوان کرد : در محور خمام به خشکبیجار در سال ۱۳۹۶ تعداد ۹ تصادف منجر به فوت و تعداد ۸۹ تصادف جرحی که ۱۰ نفر فوتی و ۱۱۰ نفر در آن سال مجروح و مصدوم شده‌اند به‌وقوع پیوسته است.
سرهنگ حسین محمدپور با بیان اینکه در سال ۱۳۹۷ تعداد ۶ تصادف منجر به فوت و ۱۰۸ تصادف جرحی در جاده خمام به خشکبیجار رخ داده، تصریح کرد : تعداد ۷ نفر از هموطنان در سال گذشته در این جاده بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داده و ۱۴۱ نفر مجروح شده‌اند.
وی به ارایه آمار تصادفات در ۳ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ پرداخته و گفت : امسال تاکنون ۲ تصادف منجر به فوت و ۱۷ تصادف جرحی در این محور حادثه‌خیز رخ داده، که ۳ تن از هموطنان فوت کرده و ۲۲ نفر مجروح گردیده‌اند.
این‌مقام انتظامی کته‌سر، کلاچاه اول و کلاچاه دوم را از نقاط پرتصادف در محور خمام به خشکبیجار برشمرده و اذعان داشت : در کته‌سر و کلاچاه دوم سرعتکاه جهت کاهش تصادفات تعبیه شده است.

به گزارش خمام‌نیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان چندی‌پیش در جریان بازدید میدانی خود از محور خمام به خشکبیجار «موسوم به جاده مرگ» از آغاز عملیات اجرایی محور مذکور در آینده نزدیک خبر داد.


موضوع : پلیس راهور، تصادفات
منبع : تسنیم
http://khna.ir/80513

دیدگاه شما چیست ؟!