خمام - بخشی‌از درآمد شهرداری با تعطیلی جایگاه سی‌ان‌جی از بین رفته است
عضو شورای شهر خمام مطرح کرد :

بخشی‌از درآمد شهرداری با تعطیلی جایگاه سی‌ان‌جی از بین رفته است

عضو شورای اسلامی شهر خمام معتقد است درآمد ۱۵ میلیون تومانی ماهیانه شهرداری با تعطیلی جایگاه سی‌ان‌جی این‌شهر از بین رفته و شهردار اقدامی در جهت احیای آن انجام نداده است.

شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ KHNA80474

عضو شورای اسلامی شهر خمام در خصوص جایگاه سوخت سی‌ان‌جی شهرداری خمام که در هفته دولت سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و در چند ماهه اخیر تعطیل بوده است، عنوان کرد : در گذشته در ورودی خمام پمپ سی‌ان‌جی وجود داشت و‌ به دلایلی رو به تعطیلی رفت و این موضوع دلیلی برای تاسیس سی‌ان‌جی جدید توسط شهرداری شد.
سیدرضی مودب‌پور با بیان اینکه در پی بازگشایی دوباره سی‌ان‌جی تعطیل شده در ورودی شهر، با مشکل مواجه شدیم، افزود : علاوه بر این مهم، یکی دیگر از دلایل تعطیلی سی‌ان‌جی شهرداری خمام، وجود متعدد جایگاه‌های سی‌ان‌جی در این شهر است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری خمام برای بازگشایی مجدد سی‌ان‌جی هیچگونه اقدامی انجام نداده، گفت : ماه‌های گذشته جلسه‌ای را با شهردار برای بازگشایی مجدد سی‌ان‌جی شهرداری برگزار نموده، اما وی هیچ اقدامی انجام نداد و باعث تعطیلی ۴ ماهه سی‌ان‌جی شهرداری شد.
عضو شورای شهر خمام با اشاره به قیمت گذاری جایگاه سی‌ان‌جی توسط کارشناسان، بیان کرد : اخیراً یک کارشناس قیمتی را برای جایگاه سی‌ان‌جی تعیین کرد تا واگذاری آن انجام شود، ولی قیمت اعلام شده بسیار کم بوده است.
مودب‌پور در گفتگو با فارس با بیان اینکه تعطیلی سی‌ان‌جی به درآمد سالانه شهرداری ضربه زده، اذعان داشت : در گذشته ماهی ۱۵ میلیون تومان از سی‌ان‌جی به شهرداری خمام تزریق می‌شد، که این درآمد سالانه با تعطیلی آن از بین رفته است.
وی با اشاره به گذر زمان و مستهلک شدن ملزومات جایگاه، خاطرنشان کرد : اعتبار جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری خمام با تعطیلی آن زیر سوال رفته و دستگاه‌های موجود در آن روبه خرابی می‌رود و مستهلک می‌شوند.


موضوع : شهرداری، شورای شهر
منبع : فارس
http://khna.ir/80474

دیدگاه شما چیست ؟!