خمام - منتخب خمام ۲ بر ۱ تیم فوتبال شهید فانی را مغلوب کرد
به‌مناسبت یادبود زنده‌یاد نجاتی برگزار شد ؛

منتخب خمام ۲ بر ۱ تیم فوتبال شهید فانی را مغلوب کرد

دیدار تیم‌های فوتبال منتخب خمام و شهید فانی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود منتخب خمام خاتمه یافت.

جمعه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ KHNA80469

دیدار تیم‌های فوتبال منتخب خمام و شهید فانی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود منتخب خمام خاتمه یافت.
در این‌دیدار دوستانه که عصر روز گذشته به مناسبت یادبود زنده‎‌یاد فرهاد نجاتی در زمین ورزشی علی بحری پیگیری شد، دو تیم با سوت پوریا خاجانی «داور مسابقه» به مصاف یکدیگر رفتند.
با وجود آنکه تیم منتخب خمام در ۲۰ دقیقه اول کنترل بازی را در دست داشت، اما این مازیار صمدی بود که در دقیقه ۴۳ با شوت از پشت محوطه جریمه موفق شد تک‌گل نیمه اول را به سود تیم شهید فانی به ثمر برساند.
در ادامه تیم منتخب خمام در استفاده از چندین ضربه ایستگاهی نیمه‌ی دوم ناموفق بود، اما صالح نوروزپور در دقیقه ۹۵ و سعید مرتضوی در دقیقه ۹۸ «وقت اضافه» توانستند گل‌های این‌تیم را درون دروازه‌ی حریف نموده و پیروز میدان شوند.

به گزارش خمام‌نیوز، تیم منتخب خمام با ترکیب آرمین رحیم‌زاده‌متحد، سیدهادی موسوی، سامان فرزام‌پور، حمید محمدی، امیرحسین هژبری، محمد نیرومند، حسام یعقوبی، حافظ یعقوبی، صالح نوروزپور، مازیار ابراهیمی، سعید مرتضوی و میلاد بختیاری به مربیگری رسول میرطرقی و تیم شهید فانی با ترکیب عماد مودب‌پور، خشایار نیکخواه، محمود عاطفی، سجاد زاهدی، مازیار صمدی، سامان اصلانی، میلاد ناصری، پویا قربانی، بیژن رئوفی، سجاد مختارزاده، رحمان ناصری، میلاد علیزاده، سیدمیلاد موسوی، سورن آریان‌فر و فرزان حسین‌پور به مربیگری محسن کاظمی به رقابت با یکدیگر پرداختند.


موضوع : فوتبال
گزارش : پویا قربانی
http://khna.ir/80469

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1398/04/01 - 07:51 می‌نویسد :

    لطفا برای خبرها درصورت امکان عکسهای واضح کارکنید.