خمام - آغاز عملیات اجرایی محور خمام به خشکبیجار تا حداکثر ۳۰ روز آینده
ویژه
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خبر داد :

آغاز عملیات اجرایی محور خمام به خشکبیجار تا حداکثر ۳۰ روز آینده

علی‌اکبر اوسط مقدم، گفت : منبع لازم برای تعریض محور خمام به خشکبیجار طی ۲ سال، یعنی ۵۰ درصد در سال جاری و ۵۰ درصد در سال ۹۹ اختصاص خواهد یافت.

چهارشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ KHNA80446

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در جریان بازدید میدانی صبح امروز خود از محور خمام به خشکبیجار که با همراهی فرماندار شهرستان رشت و جمعی‌از مدیران کل، مدیران شهرستانی و مسوولین محلی بخش‌های خمام و خشکبیجار صورت پذیرفت، عنوان کرد : محور خمام به خشکبیجار یکی‌از محورهای پرخطر استان گیلان است که استاندار گیلان تاکیدات ویژه‌ای را برای سرعت بخشیدن به تعریض و اصلاح آن داشته تا بخشی‌از دغدغه‌های مردم منطقه در این‌محور کاسته شود.
علی‌اکبر اوسط مقدم با بیان اینکه مبحث تعریض محور خمام به خشکبیجار اولین پروژه‌ای بوده که در سفر رییس جمهور به گیلان مصوب شده و منابع مالی برای آن تعریف گردیده، تصریح کرد : این‌منابع طی ۲ سال، یعنی ۵۰ درصد در سال جاری و ۵۰ درصد در سال ۹۹ اختصاص خواهد یافت.
وی با تاکید بر اینکه ۱۰ میلیارد تومان برای تعریض مسیر در سفر ریاست جمهوری پیش‌بینی شده و برای اداره کل راه و شهرسازی از منابع استانی اعتبار تعریف می‌گردد، ادامه داد : پس‌از تعریف پیمانکار در آینده‌ی نزدیک، عملیات اجرایی این‌محور در بازه زمانی حداکثر ۱ ماهه آغاز خواهد شد و این‌امیدواری وجود دارد تا با تامین منابع مالی شاهد پیشرفت فیزیکی مطلوبی در محور خمام به خشکبیجار باشیم.
این‌مسوول همچنین با اشاره بر لزوم اصلاح میدان ولیعصر (عج) در کمربندی خمام، افزود : مقرر گردیده تا از طریق مشاور طرح مطالعاتی اصلاح میدان ولیعصر (ع) توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان آغاز شده و ان‌شاالله اصلاح وضعیت میدان تا پایان سال جاری صورت پذیرد.
اوسط مقدم در ادامه به پروژه آبرسانی خمام به خشکبیجار اشاره نموده و خاطرنشان کرد : پیمانکار پروژه توسط شرکت آب و فاضلاب تعیین شده و صدور مجوزهای لازم توسط اداره‌ی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دست اقدام می‌باشد.

در ادامه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با تاکید بر اینکه تامین منابع مالی پشتوانه‌ی هر کار اجرایی است، گفت : دستوری از سوی معاونت امور عمرانی استانداری گیلان در خصوص اصلاح میدان ولیعصر (عج) در کمربندی خمام مبنی‌بر شروع مطالعات صادر گردیده، هرچند در این‌خصوص تاکنون ابلاغ اعتبار صورت نپذیرفته است.
محمدرضا نازک‌کار در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه امور مطالعاتی با بهره‌گیری از پتانسیل مشاور پیگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد : مطالعات این‌پروژه از روز آینده آغاز می‌گردد.


دیدگاه شما چیست ؟!

آغاز عملیات اجرایی محور خمام به خشکبیجار
محقق شد