خمام - لزوم شفاف‌سازی وضعیت بودجه‌ای که از بیت‌المال هزینه می‌شود
ویژه
بهسازی مجدد آسفالت کته‌سر /

لزوم شفاف‌سازی وضعیت بودجه‌ای که از بیت‌المال هزینه می‌شود

بازهم پس‌از مدتی آسفالت جاده‎ی کته‌سر در وضعیت نامطلوبی قرار گرفت و موجب کاهش ایمنی و افزایش استهلاک تردد وسایل نقلیه گردید.

شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ KHNA80402

آبان‌ماه سال گذشته بود که بهسازی آسفالت محور خمام به خشکبیجار در محدوده روستای کته‌سر آغاز شد و غلامعلی نیک‌فهم «سرپرست وقت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رشت» با بیان اینکه اقدام مذکور در راستای نگهداری و ایمن‌سازی محورهای استحفاظی از اعتبارات درون سازمانی بوده، عنوان کرد : بهسازی بنا بر ضرورت رسیدگی و ترمیم رویه‌های آسفالتی مضمحل و فاقد کارایی لازم که موجب کاهش ایمنی و افزایش استهلاک تردد وسایل نقلیه عبوری در مقاطعی از محورها می‌گردد صورت پذیرفته است.
با وجود آنکه بار دیگر عملیات ترمیم جاده پس‌از گذشت حدود ۴ ماه از امر بهسازی صورت گرفت، اما بازهم پس‌از مدتی آسفالت جاده‎ی کته‌سر در وضعیت نامطلوبی قرار گرفت و فارغ از آنکه موجب کاهش ایمنی و افزایش استهلاک تردد وسایل نقلیه گردید، عمر کوتاه آن با انتقادات متعددی مواجه شد.

به گزارش خمام‌نیوز، آنچه از تازه‌ترین مشاهدات عینی به چشم می‌خورد اقدام دیگری برای بهسازی جاده‌ی کته‌سر است که بخش‌های متعددی از آسفالت برای روکش مجدد کنده شده و به‌نظر می‌رسد به‌زودی شاهد رفع مشکل یاد شده و ترمیم آسفالت خواهیم بود.
با این‌وجود، آنچه نیازمند شفاف‌سازی است جزییات بودجه‌ای می‌باشد که از بیت‌المال ابتدا برای بهسازی و حالا احتمالاً برای دوباره‌کاری هزینه خواهد شد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رشت :

بهسازی محور خمام به خشکبیجار ارتباطی با پروژه‌ی تعریض این‌محور ندارد


دیدگاه شما چیست ؟!