خمام - فرماندار: ایجاد فرصت‌های شغلی در اولویت است / بخشدار: احداث پلی‌کلینیک تخصصی پیگیری می‌شود

فرماندار: ایجاد فرصت‌های شغلی در اولویت است / بخشدار: احداث پلی‌کلینیک تخصصی پیگیری می‌شود

در بازدید امروز که با همراهی مدیران سازمان صنعت، معدن، تجارت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دیگر مسوولین شهرستانی صورت پذیرفت، از مرکز جامع سلامت شهری خمام ۱، واحد فوریت‌های پزشکی اورژانس و کارخانه رنگ پارس سیمین بازدید به‌عمل آمد.

دوشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ KHNA80310

میرشمس مومنی‌زاده صبح امروز در جریان بازدید خود از مرکز جامع سلامت شهری، واحد اورژانس و کارخانه تولید رنگ خمام، بر لزوم حضور فرمانداران و مدیران استانی و شهرستانی در شهرها و روستاهای استان گیلان طبق دستور استاندار تاکید کرد.
فرماندار رشت با بیان اینکه بازدیدهای میدانی به‌منظور بررسی مشکلات و نیازمندی‌های مردم و همچنین ملاقات چهره به چهره با آنان به‌صورت میانگین یک‌مرتبه در هفته صورت می‌پذیرد، عنوان کرد : در بازدید امروز که با همراهی مدیران سازمان صنعت، معدن، تجارت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دیگر مسوولین شهرستانی صورت پذیرفت، از مرکز جامع سلامت شهری خمام ۱، واحد فوریت‌های پزشکی اورژانس و کارخانه رنگ پارس سیمین بازدید به‌عمل آمد.
به گفته‌ی وی، در شرایط حاضر مسایل اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی مردم و ایجاد فرصت‌های شغلی در اولویت بوده و کارخانه پارس سیمین به‌عنوان یکی‌از مراکز تولیدی و صنعتی مهم شهرستان رشت، یک خط جدید به خطوط تولید خود اضافه نموده است.
مومنی‌زاده همچنین به بازدید از زمین اهدایی از سوی مردم برای ایجاد یک واحد بهداشتی و درمانی اشاره کرده و خاطرنشان کرد : هماهنگی‌های لازم به‌منظور تامین اعتبار، صدور پروانه و شروع عملیات اجرایی صورت پذیرفت.

بخشدار خمام در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر اینکه تجهیز و بهبود وضعیت مراکز جامع سلامت شهری ۱ و ۲ در دستور کار قرار گرفته و مقرر گردیده تا ۵۰ درصد از اعتبارات از سوی علوم پزشکی و ۵۰ درصد باقیمانده از طریق کمیته برنامه‌ریزی در سال جاری تامین گردد، ادامه داد : زمینی از سوی مجموعه شهرداری و شورای شهر برای واحد فوریت‌های پزشکی اورژانس در خیابان پاسداران در نظر گرفته شده که تامین اعتبار احداث ساختمان اورژانس از طریق علوم پزشکی و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پیگیری خواهد شد.
رضا مهدوی با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان در خمام با توجه به جمعیت این‌بخش و فاصله‌ی آن با شهر رشت در آمایش سرزمینی دیده نشده، خاطرنشان کرد : با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر گردیده تا طرح بیمارستان بازنگری شده و تاییدیه احداث یک مرکز پلی‌کلینیک تخصصی در خمام از طریق کمیته ماده ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اخذ گردد.
به گفته‌ی وی، برای استقرار شعبه‌ی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در خمام هماهنگی صورت پذیرفته است.


دیدگاه شما چیست ؟!