خمام - نامی‌از خمام در سهمیه استخدام آتش‌نشانی‌های گیلان به چشم نمی‌خورد
ویژه
شانس کور داوطلبین در مقابل نورچشمی‌ها /

نامی‌از خمام در سهمیه استخدام آتش‌نشانی‌های گیلان به چشم نمی‌خورد

نورچشمی‌ها شانس داوطلبین را برای جذب در آتش‌نشانی خمام با اسم رمز نیروی شرکتی کور نموده‌اند.

دوشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ KHNA80257

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت از جذب آتش‌نشان در برخی از مراکز آتش‌نشانی استان گیلان خبر داد.
بابک رمضانی امروز با اشاره به جذب آتش‌نشان در گیلان، اظهار کرد : در مراکز آتش نشانی‌های رشت، آستارا، سنگر، احمد سرگوراب، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، فومن، لوشان و صومعه‌سرا آتش‌نشان استخدام خواهد شد.
وی با اشاره به مجوز شماره ۲۲۵۷ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص جذب نیروی آتش‌نشان در شهرداری‌های گیلان، افزود : داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند از ۲۰ خرداد با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی hrtc.ir اقدام کنند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت با اشاره به شرایط مورد نیاز برای جذب، خاطرنشان کرد : شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان، منابع و زمانبندی آزمون علمی و عملی، و دیگر موارد مربوطه در زمان ثبت‌نام به طور کامل در سایت مذکور درج خواهد شد.

به گزارش خمام‌نیوز، فارغ از آنکه تاکنون از سوی استانداری گیلان به‌غیر از نامه‌نگاری و مصاحبه برخورد موثری در خصوص مساله جذب خارج از ضوابط و مقررات اداری نیروهای نزدیک به برخی مسوولین شهری در خمام صورت نپذیرفته و همچنان نامی‌از این‌شهر در جدول سهمیه استخدام مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی شهرهایی که با مجوز سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اقدام به جذب نیرو می‌کنند به چشم نمی‌خورد ؛ معلوم می‌شود نورچشمی‌ها شانس داوطلبین را برای جذب در آتش‌نشانی خمام با اسم رمز نیروی شرکتی کور نموده‌اند.


موضوع : آتش نشانی، استانداری، انتخاب سردبیر، شهرداری، شورای شهر، یادداشت
برگرفته از : فارس
http://khna.ir/80257

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.