خمام - به دنبال خانم‌گلی لیگ برتر بانوان هستم
سارا قمی مطرح کرد :

به دنبال خانم‌گلی لیگ برتر بانوان هستم

کاپیتان خمامی تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی، گفت : تعداد گل‌هایم به ۲۸ گل افزایش پیدا کرده و برخلاف سال‌های پیش که به دنبال خانم گلی نبوده‌ام، در فصل جاری به دنبال خانم گلی مسابقات هستم.

یکشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ KHNA79964

سارا قمی با اشاره به پیروزی ۲ بر ۰ مقابل سپیدار در دربی شمال، اظهار کرد : سپیدار قائم‌شهر نسبت به نیم‌فصل نخست متحول شده و بازی به‌مراتب بهتری از خود ارائه داده است ؛ البته بازیکنان ملوان نیز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و هواداران از دیدن یک دربی مهیج، لذت بردند.
وی با بیان اینکه به دنبال خانم گلی مسابقات بوده و در حال حاضر زهرا قنبری از تیم صدرنشین شهرداری بم با ۳۶ گل برترین گلزن لیگ است، گفت : با دابل مقابل سپیدار، تعداد گل‌هایم به ۲۸ گل افزایش پیدا کرده و برخلاف سال‌های پیش که به دنبال خانم گلی نبوده‌ام، در فصل جاری به دنبال خانم گلی مسابقات هستم.
کاپیتان خمامی تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در پاسخ به سؤالی مبنی بر کمبود بازیکن در ملوان، گفت : حضور مریم ایران‌دوست در زمین باعث شده تا فرصت‌های بهتری در زمین مسابقه نصیبم شود. وی در ۲ بازی اخیر، ۴ پاس گل برایم ارسال کرده و کمبود مهره در ملوان تا حدی جبران شده است.
قمی با اشاره به بازگشت ایران‌دوست به زمین مسابقات، ادامه داد : با ایشان مدت زیادی هم‌بازی بوده و ۵ دوره خانم گل مسابقات شده‌ام. درک متقابلی از یکدیگر در زمین مسابقه داریم و در سال‌های نه‌چندان دور معمولاً پاس گل‌های زیادی برای یکدیگر ارسال کرده‌ایم.
وی با اشاره به مصدومیتش از ناحیه کتف، خاطرنشان کرد : در نیمه نخست دچار مصدومیت شده و بازی را با وجود مصدومیت ادامه دادم. از هوادارانمان که بیش از ۶ ساعت در راه بوده و مسیر بندرانزلی تا قائم‌شهر را با اتوبوس سفر کردند، بسیار سپاسگزارم و این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم.


موضوع : بانوان، فوتبال
منبع : فارس
http://khna.ir/79964

دیدگاه شما چیست ؟!