خمام - شهرستان‌شدن خمام تنها یک وعده انتخاباتی نباشد / بسیاری از پروژه‌ها نیمه‌کاره مانده / در کمیته برنامه‌ریزی به خمام توجه بیشتری شود
ویژه
رییس شورای اسلامی شهر خمام :

شهرستان‌شدن خمام تنها یک وعده انتخاباتی نباشد / بسیاری از پروژه‌ها نیمه‌کاره مانده / در کمیته برنامه‌ریزی به خمام توجه بیشتری شود

مهدی عاشوری خواستار دوری‌جستن از شعارگرایی شده و گفت : بارها در تریبون نماز جمعه به وضعیت نامطلوب کمربندی خمام و میدان ولیعصر «عج» پرداخته شده، اما با وجود حوادث ناگوار متعدد به وضعیت آن رسیدگی نشده است.

پنج شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ KHNA79797

رییس شورای اسلامی شهر خمام امروز در جریان برگزاری مراسم تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش خمام در کانون شهید حق‌شناس از محدودیت‌های موجود و محرومیت خمام گلایه کرد.
مهدی عاشوری با تاکید بر اینکه از نمایندگان انتظار می‌رود که پیگیر شهرستان‌شدن خمام بوده و این‌موضوع تنها یک وعده انتخاباتی نباشد، عنوان کرد : خمام در بحث سیستم آب و فاضلاب و زیرساخت برق با مشکلاتی مواجه است، که علیرغم پیگیری‌های متعدد، محدودیت‌های موجود موجب زیرسوال رفتن مدیران می‌گردد.
این‌عضو شورا خواستار دوری‌جستن از شعارگرایی شده و تصریح کرد : بارها در تریبون نماز جمعه به وضعیت نامطلوب کمربندی خمام و میدان ولیعصر «عج» پرداخته شده، اما با وجود حوادث ناگوار متعدد به وضعیت آن رسیدگی نشده است.
عاشوری با بیان اینکه برای احداث یک پل به‌منظور کاهش بار ترافیک شهری پیگیری‌های متعددی صورت پذیرفته یا بسیاری از پروژه‌ها به دلیل مشکلات مالی نیمه‌کاره مانده، گفت : از مسوولان استانی و شهرستانی انتظار می‌رود که در کمیته برنامه‌ریزی توجه بیشتری به خمام داشته باشند.
به اذعان وی، پرداختن به مسائل حاشیه‌ای مسیر توسعه را مسدود کرده و به شهر آسیب خواهد زد.


موضوع : شورای روستا، شورای شهر
http://khna.ir/79797

دیدگاه شما چیست ؟!