خمام - تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان به برتری پرگل رسید
با گلزنی زهرا معصومی ؛

تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان به برتری پرگل رسید

تیم ملی زیر ۱۹ سال بانوان ایران از صعود به مرحله نهایی رقابت‌های آسیا باز ماند و نتوانست از گروه خود صعود کند. تیم‌های ویتنام و کره جنوبی ۲ تیم هم گروه ایران بودند که به مرحله بعد صعود کردند.

سه شنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ KHNA79744

بانوان کشورمان در ادامه رقابت‌های مرحله دوم فوتبال زیر ۱۹ سال آسیا در آخرین مسابقه مقابل لبنان قرار گرفتند و با نتیجه ۵ بر ۱ پیروز شدند.
ملی‌پوشان ایران بعد از تساوی و شکست مقابل ویتنام و کره‌جنوبی امروز مقابل لبنان به میدان رفتند تا تکلیف تیم صعودکننده به مرحله فینال تا حدودی مشخص شود.
در نیمه اول، در دقیقه ۱ لبنان موفق شد گل اول را به ثمر برساند، اما دقیقه ۱۵ ویدا رعیت گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه ۳۲ نگین زندی گل دوم را برای ایران وارد دروازه لبنان کرد، تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر ۱ به سود ایران به پایان برسد.
در نیمه دوم ویدا رعیت در دقیقه ۴۷ گل سوم را از روی نقطه پنالتی و نگین زندی نیز در دقیقه ۵۳ چهارمین گل تیم ملی را به ثمر رسانده و در نهایت زهرا معصومی «فوتبالیست خمامی» موفق شد در دقیقه ۶۹ پنجمین گل ایران را وارد دروازه حریف کند.

مسابقات مرحله دوم با حضور ۸ تیم در ۲ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های اول و دوم هرگروه شانس صعود به فینال را خواهند داشت. صعود کره‌جنوبی و استرالیا به فینال تاکنون قطعی شده، هرچند دختران ایران به‌خاطر داشتن کارت زرد بیشتر نسبت به ویتنام از صعود به مرحله نهایی مسابقات آسیا بازماندند.


موضوع : بانوان، فوتبال
http://khna.ir/79744

دیدگاه شما چیست ؟!