خمام - محسن فروزان از تیم تراکتورسازی کنار گذاشته شد
خاطره تکراری فروزان از رشت؛ مقصر همیشگی!

محسن فروزان از تیم تراکتورسازی کنار گذاشته شد

وقتی محسن فروزان به همراه تراکتورسازی در حال ورود به سالن فرودگاه رشت برای بازگشت به تبریز بود چند هوادار سمت او آمدند و به این بازیکن اعتراض نموده و او را متهم به تبانی کردند، که این‌موضوع به درگیری بین طرفین انجامید.

شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ KHNA79505

تراکتورسازی روز گذشته در هفته‌‌ی بیست و پنجم لیگ برتر ایران با یک پیروزی می‌توانست تا قبل از بازی پرسپولیس برابر سایپا به صدر جدول رده‌بندی برسد، اما در رشت مغلوب سپیدرود قعر جدولی شد و این‌شکست همانطور که در طول مسابقه انتظارش می‌رفت با واکنش‌هایی از سوی هواداران و مالک این باشگاه همراه بود.
یکی‌از کسانی که عملکردش در این بازی مورد انتقاد هواداران تراکتورسازی و سپس محمدرضا زنوزی «مالک باشگاه» قرار گرفت، محسن فروزان دروازه‌بان خمامی این‌تیم بود. او روز خوبی در این مسابقه سپری نکرد و گل اول سپیدرود روی اشتباه او به دست آمد. او در دفع توپ اشتباه کرد، توپ به بایرامی رسید و روی گل سوم هم می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد، اما توپی که به دستش برخورد کرده بود را بازهم بایرامی تبدیل به گل کرد، تا تراکتورسازی با ۳ گل مغلوب سپیدرود شود.
زنوزی که از نحوه نمایش دروازه‌بان تیمش کاملاً ناراضی است، در این زمینه گفت : فروزان تا زمانی‌که کمیته انضباطی باشگاه بررسی و تحقیق خودش را در مورد بازی انجام شده پایان دهد از حضور در تمرینات محروم بوده و حتماً باید پاسخگوی عملکردش در این مسابقه باشد.
بررسی این بازی نشان می‌دهد که کل تیم تراکتورسازی در این بازی کمتر از حد خودشان ظاهر شده و با اشتباهات بزرگ بدترین نتیجه را در حساس‌ترین برهه فصل بدست آوردند، اما در نهایت همه چیز به نام فروزان ختم شد. بازیکنی که در کل خاطره خوبی از بازی مقابل تیم شهرش نداشته و سفر به رشت و قرارگرفتن مقابل تیم سپیدرود همیشه برای او با جنجال همراه بوده است و می‌توان به حضور او با پیراهن خونه به خونه بابل و فصل گذشته با پارس جنوبی‌جم اشاره کرد.
اظهار نظر‌های مالک باشگاه در این رابطه در متشنج شدن جو تاثیر زیادی داشت و فضا را کاملاً علیه دروازه‌بان خمامی تراکتورسازی کرد، تا در نهایت وقتی محسن فروزان به همراه تراکتورسازی در حال ورود به سالن فرودگاه رشت برای بازگشت به تبریز بود چند هوادار سمت او آمدند و به این بازیکن اعتراض نموده و او را متهم به تبانی کردند، که این‌موضوع به درگیری بین طرفین انجامید.

به گزارش خمام‌نیوز، محسن فروزان در این فصل نقش پررنگی در تراکتورسازی برای حضور در جمع مدعیان داشته و با بسته نگه داشتن دروازه تیمش طی دیدارهای اخیر امیدوار به برپایی جشن قهرمانی در پایان فصل است و نمایش‌های درخشان او باعث شد تا دروازه بان شماره یک تراکتور بالاتر از علیرضا بیرانوند، مهدی رحمتی و دیگر دروازه‌بان‌های لیگ، صدرنشین جدول کلین شیت‌ها شود. فروزان در ۲۴ بازی، ۱۴ بار دروازه خود را بسته نگه داشت، اما در بازی با سپیدرود موفق به این کار نشد تا بیرانوند فرصتی طلایی برای گرفتن جای او را داشته باشد.
در نهایت، از باشگاه تراکتورسازی بعد از شکست تراکتور مقابل سپیدرود انتظار می‌رفت که تدبیر بهتری برای شکست داشته و هیجانی تصمیم نگیرند ؛ اگر هم به چیزی شک کرده و مستندی جز بد گل خوردن دارند، در خفا تحقیقات را جلو برده، نه آنکه بلافاصله پس‌از سوت داور، شخصیت یک ورزشکار خدشه‌دار شود.


موضوع : فوتبال
برگرفته از : ورزش ۳، فارس، ۹۰ و ایران
http://khna.ir/79505

دیدگاه شما چیست ؟!