خمام - پیروزی ٩ بر صفر بانوان ایران برابر فلسطین
با به ثمر رسیدن ۲ گل توسط سارا قمی ؛

پیروزی ٩ بر صفر بانوان ایران برابر فلسطین

قمی که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود، در دقیقه ۵۷ به میدان آمد و تا پایان بازی توانست ۲ بار دروازه حریف را باز کند، تا بهترین میانگین را بین تمام بازیکنان تیم ملی داشته باشد.

یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ KHNA79452

سارا قمی که به دلیل انحلال تیم ملوان بندرانزلی بالاجبار با عضویت در تیم شهرداری بم برای این‌تیم به میدان می‌رفت، از ابتدای فصل بازهم به خانه بازگشت و به مانند قبل برای ملوان و مریم ایراندوست گلزنی نمود، اما نکته قابل توجه این روزها حضور موفق قمی در ترکیب تیم ملی است.
پس‌از شکست ایران در دیدار برابر فیلیپین، دختران ایران روز گذشته در دیدارهای مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در ورزشگاه الوکره به مصاف تیم بانوان فلسطین رفته و ۹ بار دروازه این‌تیم را باز کردند. قمی که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود، در دقیقه ۵۷ به میدان آمد و تا پایان بازی توانست ۲ بار دروازه حریف را باز کند، تا بهترین میانگین را بین تمام بازیکنان تیم ملی داشته باشد.
این بازیکن خمامی که پس‌از ورود به زمین بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بست، با دبل خود در دیدار روز گذشته یک‌بار دیگر قدرت تمام کنندگی خود را به رخ مریم آزمون «سرمربی تیم ملی» کشاند، تا شاید از دیدارهای بعدی بتواند در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان برود.


موضوع : بانوان، فوتبال
منبع : ورزش ۳
http://khna.ir/79452

دیدگاه شما چیست ؟!