خمام - وقوع ۱۱۰ حریق در سال ۹۷ / آماده‌باش کامل آتش‌نشانی در مراسم چهارشنبه‌سوری
مسوول واحد آتش‌نشانی خمام خبر داد :

وقوع ۱۱۰ حریق در سال ۹۷ / آماده‌باش کامل آتش‌نشانی در مراسم چهارشنبه‌سوری

به گفته‌ی اسماعیل نژادعلی‌نیا، تلفن‌های تماس ۱۲۵، ۳۴۴۲۲۲۲۲ و ۳۴۴۲۴۴۴۴ به‌صورت تمام‌وقت آماده‌ی پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مردم خمام می‌باشد.

دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ KHNA79332

اسماعیل نژادعلی‌نیا از آماده‌باش کامل نیروهای واحد آتش‌نشانی خمام در مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.
مسوول واحد آتش‌نشانی خمام با تاکید بر اینکه ۱۴ نفر از پرسنل در قالب ۳ اکیپ به‌همراه ۳ خودروی آماده‌باش برای مقابله با حوادث احتمالی در ایستگاه آتش‌نشانی خمام حضور خواهند داشت، عنوان کرد : چهارشنبه سوری سنتی قدیمی بوده، اما استفاده از مواد محترقه و آتش‌زا می‌تواند حوادثی را به همراه داشته باشد.
وی با بیان اینکه آتش‌زدن لاستیک با ایجاد دود شدید مشکلاتی را برای شهروندانی که از بیماری‌های تنفسی، قلبی و … رنج می‌برند در پی دارد، تصریح کرد : در چهارشنبه‌سوری سال گذشته ۸ مورد حریق در بخش خمام اطفاء گردید، که یکی‌از آنها مربوط به منزل مسکونی بوده است.
این‌مسوول در گفتگو با خمام‌نیوز با ابراز امیدواری از اینکه همکاری‌های لازم با مجموعه آتش‌نشانی خمام از سوی شهروندان صورت پذیرفته و چهارشنبه سوری بدون حادثه‌ای را پشت سر بگذاریم، خاطرنشان کرد : تلفن‌های تماس ۱۲۵، ۳۴۴۲۲۲۲۲ و ۳۴۴۲۴۴۴۴ به‌صورت تمام‌وقت آماده‌ی پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مردم خمام می‌باشد.

نژادعلی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع ۱۱۰ مورد حریق در سال ۹۷، اظهار کرد : از این تعداد حریق ۳۴ مورد مسکونی، ۷ مورد انبار و آموزشی، ۲۲ مورد تجاری، ۲۰ مورد وسیله نقلیه و ۲۷ مورد باغ و مزرعه بوده است.
به گفته‌ی وی، ۱۵ مورد جراحت و ۲ مورد فوت در جریان عملیات امداد و نجات جاده‌ای به ثبت رسیده است.


موضوع : آتش نشانی
http://khna.ir/79332

دیدگاه شما چیست ؟!