خمام - مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع شهر خمام و مسجد امام حسین (ع) خواچکین برگزار می‌شود
دبیر برگزاری مراسم اعتکاف خمام :

مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع شهر خمام و مسجد امام حسین (ع) خواچکین برگزار می‌شود

به گفته‌ی وی، اعتکاف عبادتی گروهی است و شرکت در چنین اجتماعی وحدت و همدلی میان مومنین را بیشتر می‌کند.

پنج شنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ KHNA79194

دبیر برگزاری مراسم اعتکاف بخش خمام با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی ستاد اعتکاف، اذعان داشت : ستاد اعتکاف در راستای برگزاری این‌مراسم معنوی تشکیل گردیده و اقداماتی همچون هماهنگی با ادارات و ارگان‌ها به‌منظور تجهیز و آماده‌سازی مساجد، دعوت و حضور مبلغان و روحانیون برای جذب و مشارکت مردم در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف صورت پذیرفته است.
حجت فلاح به محل برگزاری مراسم اعتکاف اشاره کرده و افزود : مسجد جامع شهر خمام برای رده سنی بزرگسالان و مسجد امام حسین (ع) خواچکین برای رده سنی نوجوانان در نظر گرفته شده است.
وی زمان پذیرش و ثبت‌نام از معتکفین را یک هفته پیش‌از آغاز مراسم اعتکاف عنوان کرده و گفت : هیات امنای مساجد به عنوان متولیان و برگزارکنندگان مراسم اعتکاف یک هفته پیش‌از آغاز مراسم در بحث پذیرش و ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان اقدام می‌کنند.
حجت فلاح با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف به صورت مردمی و با مشارکت خیرین و هیات‌های امنای مساجد برگزار می‌شود، ادامه داد : بخشی‌از هزینه امور اعتکاف از معتکفین و بخش دیگر از طریق خیرین تامین می‌گردد.
به گفته‌ی وی، اعتکاف عبادتی گروهی است و ضمن آنکه شرکت در چنین اجتماعی وحدت و همدلی میان مومنین را بیشتر می‌کند، اعتکاف امسال به دلیل نزدیکی به ایام سال نو حال و هوای خاصی داشته و معتکفین اولین‌روز از سال جدید را در مسجد و در فضای معنوی حضور خواهند داشت.


موضوع : مذهبی
منبع : خوبان خبر
http://khna.ir/79194

دیدگاه شما چیست ؟!