خمام - رییس شورای اسلامی تازه‌آباد خواچکین: نماز میت را به نشانه اعتراض در خیابان اقامه خواهیم کرد
ویژه
بلاتکلیفی در خصوص جانمایی سرعت‌گیر ؛

رییس شورای اسلامی تازه‌آباد خواچکین: نماز میت را به نشانه اعتراض در خیابان اقامه خواهیم کرد

رییس شورای اسلامی روستای تازه‌آباد خواچکین از تداوم تصادف‌های منجر به جرح و فوت مقابل بقعه آقا باباحسن و بلاتکلیفی در خصوص جانمایی سرعت‌گیر گلایه کرد.

چهارشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ KHNA79162

رییس شورای اسلامی روستای تازه‌آباد خواچکین از تداوم تصادف‌های منجر به جرح و فوت مقابل بقعه آقا باباحسن و بلاتکلیفی در خصوص جانمایی سرعت‌گیر گلایه کرد.
شعبان اولادی‌وطن در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه از گذشته بر ضرورت جانمایی سرعت‌گیرهایی برای محدوده مدرسه مریم علی‌نژاد، زمین ورزش تازه‌آباد خواچکین و مسجد فاطمیه تاکید شده، اما در خصوص مسجد مذکور اقدامی صورت نپذیرفته، عنوان کرد : ۱۲ نفر از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۷ در جریان حوادث محدوده مسجد فاطمیه کشته شده و تعداد بسیاری زخمی گردیده‌اند، که برخی‌از آنها منجر به قطع نخاع گردیده و آماری نگران‌کننده است.
وی با تاکید بر اینکه جانمایی سرعت‌گیر برای نقطه مذکور در جلسات شورای ترافیک مصوب شده و نامه‌نگاری و پیگیری‌های مختلفی در این‌خصوص صورت پذیرفته، ادامه داد : مسوولین مخالفتی با نصب و جانمایی سرعت‌گیر نداشته و خوشبختانه این‌امر به تایید شورای ترافیک بخش خمام رسیده، اما اقدامی از سوی مسوولین پلیس راهور و اداره‌ی راه صورت نپذیرفته است.
به گفته‌ی رییس هیات امنای مسجد فاطمیه، محدوده این‌مسجد هر هفته شاهد تصادفات رانندگی مختلفی است و با وجود آنکه چندی پیش جانشین پلیس‌راه رشت-انزلی در جمع نمازگزاران بقعه آقا باباحسن نسبت به جانمایی سرعت‌گیر وعده داده بود، اما این‌مهم با گذشت چندماه بی‌نتیجه مانده است.
اولادی‌وطن با اشاره بر اینکه محور تازه‌آباد خواچکین به بالامحله چوکام از جمله نقاط پرتردد و حادثه‌خیز بخش خمام به شمار رفته و سرعت بخشیدن به امر جانمایی سرعت‌گیر برای محدوده‌ی قبل و بعد از مسجد فاطمیه ضروری می‌باشد، خاطرنشان کرد : در صورت ادامه بلاتکلیفی و وقوع یک تصادف منجر به فوت دیگر، نماز میت را به نشانه اعتراض در مرکز خیابان اقامه خواهیم کرد.


موضوع : تصادفات، در روستا، مساجد
http://khna.ir/79162

دیدگاه شما چیست ؟!