خمام - جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» آغاز شد
ویژه
رییس کمیته امداد خمام خبر داد :

جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» آغاز شد

علی جمشیدی، گفت : جشن مذکور به مدت ۳ روز و با شعار «عیدی برای همه» برگزار گردیده است.

پنج شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ KHNA78944

علی جمشیدی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) همانند هرسال در اسفندماه اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری می‌کند، عنوان کرد : جشن مذکور به مدت ۳ روز و با شعار «عیدی برای همه» برگزار گردیده است.
رییس کمیته امداد خمام ظهر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر اینکه این‌جشن به دلیل سفر رییس جمهور به گیلان با یک‌روز تاخیر آغاز شده و جشن نیکوکاری در مدارس به روز شنبه موکول گردیده است، ادامه داد : امسال جمع‌آوری کمک‌ها با توجه به وضعیت اقتصادی موجود از طریق گفتگوی چهره‌ به چهره با خیرین در دستور کار قرار داشته، تا بتوان کمک‌های بیشتری برای کمک به نیازمندان و گروه‌های هدف جمع‌آوری گردد.
وی با بیان اینکه کمیته امداد در روز جمعه آماده دریافت کمک‌های مردمی از طریق ایستگاه نماز جمعه و مسیرهای پیاده‌روی بخش خمام می‌باشد، تصریح کرد : مردم نوع‌دوست و خیر خمام همیشه در مناسبت‌های مختلف یاری‌گر کمیته امداد بوده و این‌امیدواری وجود دارد که نیازمندان همچون گذشته با کمک‌های خیرین دلگرم شوند.
به گفته‌ی جمشیدی، مرکز نیکوکاری خمام در سال ۹۷ با نیتی خیرخواهانه و به صورت مردمی افتتاح گردید و این‌مرکز نیز آماده‌ی دریافت کمک‌های خیرین می‌باشد، تا از این‌طریق بتوانیم به افراد نیازمندی که تحت پوشش کمیته امداد نیستند کمک گردد.
رییس کمیته امداد خمام با اشاره به حدود ۶,۰۰۰ نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد این‌بخش، اذعان داشت : ۱۰۰ درصد از دریافتی‌های نقدی و غیرنقدی در طرح جشن نیکوکاری برای ایتام، دانش‌آموزان نیازمند و نیازمندان طرح محسنین هزینه خواهد شد.
وی همچنین شماره حساب ۳۳۳۳ بانک ملی و کد دستوری «ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۱ مربع» را از جمله روش‌های همیاری مردمی برشمرد.


موضوع : کمیته امداد
http://khna.ir/78944

دیدگاه شما چیست ؟!