خمام - کدام نماینده به انتخابات مجلس یازدهم راه نمی‌یابد ؟! / شهرستان‌شدن خمام را از میان وعده‌های احتمالی دوره بعد خط بزنید
ویژه
یادداشت سردبیر /

کدام نماینده به انتخابات مجلس یازدهم راه نمی‌یابد ؟! / شهرستان‌شدن خمام را از میان وعده‌های احتمالی دوره بعد خط بزنید

از ۳ نماینده‌ی مردم این‌شهرستان انتظار می‌رود پیش‌از آنکه لازم باشد مجدداً وعده شهرستان شدن برای دوره‌ی یازدهم تکرار گردد، تکلیف این‌وعده را در فرصت باقیمانده‌ی مسوولیت خود در دوره‌ی دهم مشخص نمایند.

یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ KHNA78913

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پیشنهاد الحاق بندی به ماده ۳ طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند، که بر اساس این‌بند کاندیداتوری افرادی که ۳ دوره متوالی نماینده مجلس شورای اسلامی هستند در انتخابات این‌مجلس ممنوع گردیده و این‌افراد پس‌از یک دوره استراحت مجدداً می‌توانند در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.
این پیشنهاد از سوی جمع کثیری از نمایندگانی که سابقه ۳ دوره یا بیش‌از آن را دارند ارائه شده و باعث می‌شود که به جوانان متخصص و آشنا به علم روز در عرصه‌های قانونگذاری و قوه مقننه فرصت داده شده و راه برای آنان گشوده شود.

به گزارش خمام‌نیوز، از بین غلامعلی جعفرزاده، جبار کوچکی‌نژاد و محمدصادق حسنی «نمایندگان مردم شهرستان رشت» تنها جبار کوچکی‌نژاد است که با سابقه نمایندگی در دوره‌های هشتم، نهم و دهم مشمول این قانون جدید می‌شود.
این در شرایطی است که شهرستان شدن خمام همواره به‌عنوان یک مطالبه‌ی عمومی مطرح بوده و از جمله وعده‌های قدیمی نمایندگان به مردم به‌شمار می‌رود که در سال‌های متمادی محقق نشده و همچنان تکرار می‌گردد.
با توجه به نزدیک‌شدن به آغاز فعالیت‌های انتخاباتی برای مجلس یازدهم و با در نظر گرفتن آنکه در جلسه اخیر هیات وزیران بازهم خبری از شهرستان شدن خمام به گوش نرسید، از ۳ نماینده‌ی مردم این‌شهرستان انتظار می‌رود پیش‌از آنکه لازم باشد مجدداً وعده شهرستان شدن برای دوره‌ی یازدهم تکرار گردد، تکلیف این‌وعده را در فرصت باقیمانده‌ی مسوولیت خود در دوره‌ی دهم مشخص نمایند.


موضوع : انتخاب سردبیر، مجلس
http://khna.ir/78913

دیدگاه شما چیست ؟!