خمام - پیروزی تیم بانوان ملوان با پوکر سارا قمی
قوی سپید به صدر نزدیک شد ؛

پیروزی تیم بانوان ملوان با پوکر سارا قمی

تیم فوتبال بانوان دختران ملوان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر با پوکر سارا قمی مقابل تیم دختران خلیج‌فارس شیراز به برتری ۵ بر ۰ دست یافت.

شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ KHNA78801

دو تیم فوتبال دختران ملوان انزلی و خلیج‌فارس شیراز روز گذشته در هفته یازدهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.
آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان پس‌از وقفه دو هفته‌ای به دلیل حضور تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت هند، هیجان را دوباره به آغوش فوتبال دوستان کشورمان به‌ویژه بانوان بازگرداند.
ملوان انزلی پرطرفدارترین تیم فوتبال بانوان کشورمان در پایان هفته دهم با کسب ۱۷ امتیاز در مکان هفتم جدول جای گرفته است و در صورت پیروزی مقابل تیم یازدهم جدول که تنها دو امتیاز اندوخته، پتانسیل صعود به رتبه چهارم جدول را دارد.
شاگردان مریم ایران‌دوست در حضور بیش از ۲ هزار تن از هواداران مشتاق خود در هوایی مطبوع و بهاری در دل زمستان! با ارائه یک بازی هجومی بارها و بارها تا آستانه گشودن دروازه میهمان خود پیش رفته، ولی تنها یک‌بار توسط سارا قمی کاپیتان خود در دقیقه ۱۷ نیمه نخست به گل دست یافتند.
ملوانان در نیمه دوم دست از حمله برنداشته و برشدت حملات خود افزودند، تا جایی که سارا قمی ۳ مرتبه دیگر در نیمه دوم گلزنی کرد تا یک‌بار دیگر در لیگ برتر پوکری به نام خود ثبت کند. سمیرا قاشیه زننده‌ی پنجمین گل ملوانان بود، تا قوهای سپید با نتیجه ۵ بر ۰ مقابل خلیج‌فارس شیراز به برتری دست پیدا کنند.


موضوع : بانوان، فوتبال
منبع : فارس
http://khna.ir/78801

دیدگاه شما چیست ؟!