خمام - شرکت ۸ شطرنجباز خمامی در مسابقات شطرنج جام ستارگان و رقابت‌های کاسپین‌کاپ
با حضور ۸۰۰ ورزشکار از ۲۰ کشور ؛

شرکت ۸ شطرنجباز خمامی در مسابقات شطرنج جام ستارگان و رقابت‌های کاسپین‌کاپ

سومین دوره از مسابقات شطرنج جام ستارگان و هفدهمین دوره از رقابت‌های کاسپین‌کاپ عصر امروز در تالار همایش‌های منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

سه شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ KHNA78612

سومین دوره از مسابقات شطرنج جام ستارگان و هفدهمین دوره از رقابت‌های کاسپین‌کاپ عصر امروز در تالار همایش‌های منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

چهار تن از برترین شطرنجبازان جهان به نام‌های التاج سفرلی از جمهوری آذربایجان، یوگئی الکسیف و سرگئی تیویاکوف از روسیه و مارین بوسیوچیچ از کرواسی که دارای رنکینگ بالای ۲۶۰۰ می‌باشند در بخش جام ستارگان در مقابل پرهام مقصودلو، علیرضا فیروزجا، محمدامین طباطبایی و امیررضا پوررمضانعلی «از خمام» ۴ ملی‌پوش و استادبزرگ شطرنج ایران با رده‌بندی ۲۶۰۰ و بالاتر در قالب تیم منتخب جهان و تیم منتخب ایران به رقابت می‌پردازند.
همچنین در رقابت‌های کاسپین‌کاپ که به مدت ۸ روز با شرکت حدود ۸۰۰ شطرنجباز ایرانی و خارجی پیگیری خواهد شد، ۶۰ بازیکن خارجی از ۲۰ کشور جهان مشتمل بر ۱۵ استادبزرگ، ۵ استاد بین‌المللی، ۲ استاد بین‌المللی بانوان، ۱۳ استاد فدراسیون جهانی شطرنج، ۴ استاد فیده بانوان و ۴۴ کاندیدای مستری حضور دارند.

به گزارش خمام‌نیوز، فرهاد وطن‌دوست، عباس بربری و نیما قائمی از خمام در جدول ریتینگ زیر ۲۱۰۰، علی همدم، بهرام خیرخواه و شایان احمدی از خمام در جدول ریتینگ زیر ۱۸۰۰ و یلدا عابدی از خمام در جدول بانوان این رقابت‌ها شرکت نموده‌اند.


موضوع : شطرنج
http://khna.ir/78612

دیدگاه شما چیست ؟!