خمام - «مصاحبه» به کار خود پایان داد / حمایتی از تئاتر خمام نمی‌شود
ویژه
هنرمند خمامی عنوان کرد :

«مصاحبه» به کار خود پایان داد / حمایتی از تئاتر خمام نمی‌شود

نمایش «مصاحبه» نوشته‌ی محمد رحمانیان، به کارگردانی امین موسی‌پور و تهیه کنند‌گی معصومه صیادی، با بازی علی عاشوری و لیلا مرادی در کانون شهید حقشناس به کار خود پایان داد.

سه شنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ KHNA78302

نمایش «مصاحبه» نوشته‌ی محمد رحمانیان، به کارگردانی امین موسی‌پور و تهیه کنند‌گی معصومه صیادی، با بازی علی عاشوری و لیلا مرادی در کانون شهید حق‌شناس به کار خود پایان داد.
کارگردان این‌نمایش تئاتر با بیان اینکه متاسفانه استقبال خوبی صورت نپذیرفت و هر شب با تعداد کمی مخاطب نمایش «مصاحبه» به روی صحنه رفت، عنوان کرد : در این‌راه تنها بوده‌ایم و حمایتی از هیچ موسسه، ار‌گان یا اداره‌ای صورت نپذیرفته است.
امین موسی‌پور در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر اینکه در اختیار قرار دادن سالنی برای تمرین نمایش می‌تواند گامی موثر برای حمایت از تئاتر خمام و جذب مخاطبین بیشتر باشد، تصریح کرد : استارت نمایش با متن جدی در خمام زده شده و از ابتدای سال ۱۳۹۸ کار جدیدی را آغاز خواهیم کرد.
به گفته‌ی وی، هنوز در خمام موفق به جذب مخاطبی که شناخت کافی از تئاتر داشته باشد نبوده‌ایم و سعی می‌شود گام به گام به پیش رفته، تا جایی که بتوانیم در آینده نمایش‌های خیابانی را در خمام اجرا نماییم.
موسی‌پور با اشاره به اینکه بودجه‌ای برای تئاتر در خمام وجود نداشته و حمایتی از آن صورت نمی‌پذیرد، خاطرنشان کرد : با دریافت حمایت‌های لازم می‌توانیم شاهد کارهای هنری-نمایشی مطلوب‌تری باشیم.


موضوع : تئاتر، گزارش تصویری
http://khna.ir/78302

دیدگاه شما چیست ؟!