خمام - جشنواره غذاهای بومی محلی بانوان خانه‌دار در کتابخانه عمومی شهید بهشتی برگزار شد
ویژه
در سومین روز از دهه فجر ؛

جشنواره غذاهای بومی محلی بانوان خانه‌دار در کتابخانه عمومی شهید بهشتی برگزار شد

جشنواره غذاهای بومی محلی بانوان خانه‌دار ظهر امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر در کتابخانه عمومی شهید بهشتی برگزار شد.

یکشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ KHNA78199

جشنواره غذاهای بومی محلی بانوان خانه‌دار ظهر امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر در کتابخانه عمومی شهید بهشتی برگزار شد.
مسوول کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام هدف از برگزاری این‌جشنواره را آشنایی و اطلاع از فواید غذاهای بومی و محلی عنوان نموده و اذعان داشت : این مسابقه برای دومین‌سال متوالی و با حضور ۲۱ شرکت‌کننده برگزار شد، که به پخت انواع نان، خورش، حلوا، شیرینی و دسر پرداختند.
کبری محمدی در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر اینکه ارتقاء سطح آگاهی درباره غذاهای بومی و محلی، ترویج فرهنگ غذاهای سالم به‌جای فست فودها و برندسازی خوراک محلی از اهداف جشنواره‌های این‌چنینی به شمار می‌رود، افزود : جشنواره غذای محلی به همت کتابخانه عمومی و کانون عفاف برگزار گردید، که شاهد حضور یک شرکت‌کننده غیربومی از سیستان و بلوچستان بوده‌ایم.
به گفته‌ی وی، فاطمه آزموده، معصومه ابراهیم، معصومه نیک‌بین، فاطمه غلامحسینی، مینوش قربان‌پور و لیلی کیخایی پس‌از داوری به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شده و طی مراسمی با حضور مسوولین مورد تجلیل قرار گرفتند.
محمدی همچنین برگزاری نشست هم‌اندیشی گروه پژوهش و فناوری، آغاز جلسات هفتگی شاهنامه‌خوانی، برگزاری نشست کتابخوان دانش‌آموزی به‌منظور ترویج فرهنگ مطالعه و جلسات قصه‌خوانی برای کودکان را از جمله برنامه‌های کتابخانه عمومی شهید بهشتی در دهه مبارک فجر قلمداد کرد.


موضوع : کانون حق‌شناس، کتابخانه
http://khna.ir/78199

دیدگاه شما چیست ؟!