خمام - از بوکسر خمامی برای حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد
رییس هیات بوکس گیلان خبر داد :

از بوکسر خمامی برای حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد

امین قاسمی‌پور، گفت : ماهان خروجی در لیست ۴ بوکسور گیلانی دعوت‌شده به اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان قرار گرفته است.

شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱ KHNA78177

رییس هیات بوکس گیلان از دعوت ۹ بوکسور گیلانی به اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشور خبر داد.
امین قاسمی‌پور با بیان اینکه درخشش بوکسورهای گیلانی در رقابت‌های کشوری نوجوانان و جوانان از نگاه تیزبین کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دور نمانده و شاهد دعوت گسترده بازیکنان گیلانی به اردوی تیم ملی هستیم، عنوان کرد : برای تربیت بازیکن ملی‌پوش در رده بزرگسالان نیاز به برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و میان‌مدت داشته و استعدادیابی در رده‌های سنی پایه یکی‌از اولویت‌های مهم هیات بوکس گیلان بوده است، که توانسته‌ایم به‌عنوان نخبه‌پرورترین استان در سال ۹۷ مطرح شویم.
وی با اذعان به کسب مقام قهرمانی تیم نوجوانان گیلان در مسابقات کشوری، افزود : نتیجه این مقام قهرمانی، دعوت از ۴ بوکسور نوجوان گیلانى به اردوى تیم ملى بوکس جمهورى اسلامى ایران است، که این اردو از تاریخ شانزدهم بهمن‌ماه به مدت ۵ روز در تهران برگزار می‌شود.
قاسمی‌پور با بیان اینکه بوکسورهای ۱۹ استان به دومین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده‌اند، خاطرنشان کرد : عرشیا شعبانی‌پور، ماهان خروجی «از جفرود بالا»، آرمان میرزایی و حسام گرگان‌رودی چهار بوکسور گیلانی دعوت‌شده به اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان هستند.
وی با اشاره به قهرمانی تیم بوکس جوانان گیلان در مسابقات قهرمانی کشور، تصریح کرد : نتیجه این قهرمانی دعوت ۵ بوکسور جوان گیلانى به مرحله اردوى تیم ملى بوکس جمهورى اسلامى ایران است، که این اردو از تاریخ بیستم بهمن‌ماه به مدت ۴ روز در تهران برگزار می‌شود.
رییس هیات بوکس گیلان با بیان اینکه بوکسورهای ۲۲ استان کشور به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، افزود : امیرحسین دولتی، امیرحسین کدیور، حبیب پورکان، دانیال زهیری و علی لطفی پنج بوکسور گیلانی دعوت‌شده به اردوی تیم ملی جوانان کشورمان هستند.
به گفته‌ی وی، جای مربیان گیلانی در کادر فنی تیم ملی کشورمان خالی است، چرا که مربیان گیلانی نقش بسزایی در استعدادیابی و تربیت بازیکنان ملی‌پوش داشته و می‌توانستند به تیم ملی کشورمان کمک کنند.


موضوع : بوکس
منبع : فارس
http://khna.ir/78177

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1398/07/19 - 13:43 می‌نویسد :

    باشگاه بکس خمام کجاست؟