خمام - پیروزی خانگی ملوانان با هتریک سارا قمی
ملوان انزلی ۴ - پارس بوشهر ۱ ؛

پیروزی خانگی ملوانان با هتریک سارا قمی

تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بانوان با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل پارس جنوبی بوشهر به برتری دست یافت.

پنج شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ KHNA78060

دو تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و پارس جنوبی بوشهر در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت ۱۰ صبح امروز در ورزشگاه تختی انزلی در حضور بیش از ۲ هزار تن از هواداران ملوان به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان مریم ایران‌دوست به پشتوانه هواداران پرشور خود بازی را هجومی آغاز کرده و خیلی زود در دقیقه‌ی پنجم مسابقه توسط یاسمن فرمانی به گل دست یافتند. ملوانان پس‌از این گل به حملات خود ادامه داده و توسط سارا قمی اختلاف را به ۲ گل رساندند، هرچند تیم پارس در این نیمه صاحب ۱ موقعیت پنالتی شد و آن را به آسمان کوبید!
نیمه دوم مسابقه با غافلگیری ملوانان آغاز شد و میهمان توانست یکی‌از گل خورده را جبران کند. پس‌از این گل ماشین گلزنی بهترین گلزن قوهای سپیدرود به راه افتاده و در نیمه دوم با دابل در دقایق ۷۹ و ۹۰ پیروزی ۴ بر ۱ را برای ملوان به ارمغان آورد.
ملوانان با این پیروزی ۱۷ امتیازی شده و در مکان ششم جدول جای گرفتند ؛ جدولی که شهرداری بم با کسب ۲۷ امتیاز صدرنشین آن بوده و تیم‌های شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب با کسب ۲۰ و ۱۹ امتیاز در تعقیب صدرنشین قرار دارند.


موضوع : بانوان، فوتبال
منبع : فارس
http://khna.ir/78060

دیدگاه شما چیست ؟!