خمام - سرقت درپوش‌های چدنی از نقاط مختلف شهر
ویژه
احتمال بروز حادثه برای شهروندان /

سرقت درپوش‌های چدنی از نقاط مختلف شهر

یکی‌از شهروندان از سرقت چندین درپوش چدنی فاضلاب از نقاط مختلف شهر خمام خبر داد.

سه شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ KHNA78040

یکی‌از شهروندان از سرقت چندین درپوش چدنی فاضلاب از نقاط مختلف شهر خمام خبر داد.
این‌شهروند با بیان اینکه سرقت درپوش امروز در نقاط مختلفی همچون جنب پل غیرهمسطح و خیابان فرهنگ صورت پذیرفته و پیش‌تر نیز شاهد موارد مشابهی در خیابان بوعلی و ابتدای خیابان فرهنگ بوده‌ایم، از بروز حوادث احتمالی برای شهروندان ابراز نگرانی کرد.

رییس اداره آبفای خمام در گفتگو با خمام‌نیوز با تایید خبر سرقت درپوش فاضلاب شهری، عنوان کرد : تماس‌هایی در خصوص سرقت درپوش‌های چدنی فاضلاب دریافت نموده‌ایم، که در بازدید کارشناسان آبفا مشخص گردیده تمامی درپوش‌های به سرقت رفته متعلق به فاضلاب شهری نبوده و به ادارات دیگری همچون گاز یا مخابرات مربوط می‌باشد، که این‌موضوع به آنان نیز منعکس گردیده است.
ماریا نیک‌کار با بیان اینکه از سوی آبفا اقداماتی برای جایگزینی درپوش‌های فاضلاب یا ایجاد موانعی برای اعلام خطر به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی صورت پذیرفته است، ادامه داد : در خصوص سرقت مذکور با فرماندهی انتظامی خمام تماس حاصل شده است.
وی با تاکید بر اینکه از شهروندان تقاضا می‌شود در خصوص مشاهده تخلفات اینچنینی موضوع را به اطلاع نیروی انتظامی یا آبفا رسانده و مستقیماً وارد عمل نشوند، خاطرنشان کرد : این‌موضوع می‌تواند از بروز حوادث احتمالی و آسیب رسیدن به شهروندان جلوگیری نماید.


موضوع : اداره‌ی آب و فاضلاب، در شهر، سرقت
http://khna.ir/78040

دیدگاه شما چیست ؟!