خمام - قهرمانی پوریا اقدام در رقابت‌های شطرنج فومن / حضور استادبزرگ پوررمضانعلی در فینال شطرنج قهرمانی کشور
دو خبر از ورزش شطرنج /

قهرمانی پوریا اقدام در رقابت‌های شطرنج فومن / حضور استادبزرگ پوررمضانعلی در فینال شطرنج قهرمانی کشور

پوریا اقدام از خمام با کسب ۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و حامید نیک‌فطرت و مجتبی فلاح با کسب ۴ امتیاز و به دلیل پوئن‌شکنی به ترتیب دوم و سوم شدند.

جمعه، ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ KHNA77957

رقابت‌های شطرنج شهرستان فومن تحت عنوان نکوداشت استاد محمود پیرو اولیاء «پیشکسوت شطرنج فومن» روز گذشته با حضور ۲۲ شطرنجباز گیلانی به مناسب گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس قوانین و مقررات فیده برگزار شد.
در این مسابقات که در ۵ دور و به روش سوییسی در فومن پیگیری شد، پوریا اقدام از خمام با کسب ۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و حامید نیک‌فطرت و مجتبی فلاح با کسب ۴ امتیاز و به دلیل پوئن‌شکنی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رویدادی دیگر، پنجاه و دومین دوره از فینال شطرنج قهرمانی مردان کشور عصر روز گذشته درحالی با حضور ۱۲ شطرنجباز برتر کشور در شهر جم بوشهر آغاز شد، که ۵ شطرنجباز برتر در پایان این رقابت‌ها به عضویت تیم ملی ایران در خواهند آمد.
استادبزرگ امیررضا پوررمضانعلی در روز اول از این مسابقات در مقابل استادبزرگ مسعود مصدق‌پور از خراسان رضوی به نتیجه تساوی رضایت داد.
گفتنی‌است، استادبزرگ احسان قائم‌مقامی که سابقه‌ی چندین سال قهرمانی ایران را یدک می‌کشد، از مطرح‌ترین شرکت‌کنندگان مسابقات است و آرش داغلی و آرش طاهباز ۲ شطرنجباز دیگر گیلانی هستند، که در این رقابت‌ها حضور دارند.


موضوع : شطرنج
http://khna.ir/77957

دیدگاه شما چیست ؟!