خمام - تیم بانوان ملوان مقابل راه‌یاب ملل به برتری پرگل رسید
با هتریک سارا قمی ؛

تیم بانوان ملوان مقابل راه‌یاب ملل به برتری پرگل رسید

تیم فوتبال دختران ملوان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بانوان در دیداری پرگل و با نتیجه چهار بر صفر مقابل راه یاب ملل مریوان به برتری دست‌یافت.

جمعه، ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ KHNA77323

دو تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و راه یاب ملل مریوان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بانوان از ساعت ۱۰ در ورزشگاه تختی انزلی در حضور بیش از ۲ هزار هوادار به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان مریم ایران‌دوست با ترکیب رها یزدانی، الهام عبدالرحمانی، یاسمن فرمانی، مژده وثوق، سپیده نزهتی، هاجر شاه ملک پور، معصومه حسرتی، مهسا پورمحمدیان، سمانه قاشیه، افسانه اقبال و سارا قمی وارد زمین شدند.
ملوانان بازی را هجومی آغاز کردند و با حملات دنباله‌دار سعی در گشودن دروازه حریف داشتند ولی در نیمه نخست هر چه زدند به در بسته خورد تا دیدار در این نیمه با تساوی بدون گل دو تیم همراه شود.
شاگردان ایران‌دوست در نیمه دوم برشدت حملات خود از افزودند و حاصل این حملات پردامنه چهار گل بود، هتریک سارا قمی و تک‌گل افسانه اقبال، پیروزی چهار بر صفر ملوان مقابل میهمان خود را رقم زد.
گفتنی است، در پایان هفته پنجم تیم ملوان با کسب ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته و سارا قمی کاپیتان ارزشمند این تیم تاکنون توانسته ۱۱ گل به ثمر برساند.


موضوع : بانوان، فوتبال
برگرفته از : فارس
http://khna.ir/77323

دیدگاه شما چیست ؟!

امکان ثبت دیدگاه غیرفعال است.