خمام - تیم فجر گیلان قهرمانی خود در لیگ برتر جوانان شهرستان رشت و صعود به لیگ دسته اول گیلان را جشن گرفت
با حضور ۴ بازیکن اسبق نوجوانان شهرداری خمام ؛

تیم فجر گیلان قهرمانی خود در لیگ برتر جوانان شهرستان رشت و صعود به لیگ دسته اول گیلان را جشن گرفت

علی جنگدوست، پارسا مظفری، مهدی کاظم‌زاده «دروازه‌بان» و ایوب علی‌محمدی بازیکنان اسبق تیم نوجوانان شهرداری خمام بودند که در ترکیب تیم فوتبال فجر گیلان حضور داشتند.

یکشنبه، ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ KHNA77260

شاگردان محمدرضا زراعتکار که از میان ۷ تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر جوانان شهرستان رشت موفق به کسب عنوان قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول فوتبال گیلان گردیده بودند، روز گذشته در ورزشگاه شهید عضدی رشت کاپ قهرمانی را به بالای سر بردند.
پارسا مظفری و علی جنگدوست به ترتیب با به ثمر رساندن ۱۳ و ۵ گل از مجموع ۲۵ گل تیم فجر گیلان و همچنین مهدی کاظم‌زاده «دروازه‌بان» با ۵ کلین‌شیت از ۸ بازی، بازیکنان خمامی فصل گذشته‌ی تیم نوجوانان شهرداری خمام در ترکیب فجر گیلان بودند.
همچنین، ایوب علی‌محمدی از خشکبیجار از دیگر بازیکنان اسبق تیم نوجوانان شهرداری خمام بوده است.


موضوع : فوتبال
http://khna.ir/77260

۱ دیدگاه

  • پارسا مظفری در مورخ 1397/10/10 - 09:13 می‌نویسد :

    دباسلام پارسا مظفری هستم بازیکن فجر گیلان و بازیکن سابق شهرداری خمام. تشکر میکنم از خمام نیوز که مطلبی دربارهی قهرمانیه فجرگیلان نوشت اماخوشبختانه تیم های نوجوانان شهرداری خمام درنوجوان حمایت میشونداما بعد از پایه ی نوجوانان به حاله خود رها میشوند وبدون تیم میشوند وکسی نیست که این همه استعدادهای خمامی رایاری کند امیدوارم که این مشکلات حل شوند و خمام آن جایگاهی که داردرو بع دست بیاورد از آقای امیرخان رستگار لطف ویژه دارم که مارو بعد ازشهرداری خمام رها نکرد و به تیم فجر گیلان معرفی کرد انشالله هرجا که هست موفق باشد وسربلند