خمام - هفته‌ی تلخ شطرنج خمام در لیگ‌های گیلان

هفته‌ی تلخ شطرنج خمام در لیگ‌های گیلان

رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک شطرنج گیلان روز جمعه در تالار مهد اندیشه رشت پیگیری شد.

شنبه، ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ KHNA77256

رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک شطرنج گیلان روز جمعه در تالار مهد اندیشه رشت پیگیری شد.
در بازی‌های انجام شده در هفته‌ی هفتم از لیگ برتر، تیم‌های تالار آریای لوشان، باشگاه پیشگام قلعه، منطقه آزادانزلی و باشگاه شطرنج نوین به ترتیب مقابل تیم‌های لشت نشاء، شورای شهر خمام، باشگاه شطرنج پیشگام و سلاطین فومن با نتیجه مشابه ۲,۵ بر ۱,۵ به برتری دست یافته، تیم بانک ملی با نتیجه ۳,۵ بر ۰,۵ شهرداری خمام را مغلوب کرد و بازی تیم‌های باشگاه استادبزرگ همایون توفیقی و باشگاه شطرنج نخبگان با نتیجه‌ی ۲ بر ۲ به تساوی انجامید.
در پایان هفته هفتم تیم بانک ملی با ۱۴ امتیاز در رده اول قرار داشته و شهرداری خمام با وجود شکست این‌هفته، با ۱۱ امتیاز جایگاه دوم خود را حفظ کرده، ضمن اینکه تیم‌های منطقه آزادانزلی و تالار آریای لوشان با ۱۰ امتیاز در رده‌های بعدی جدول قرار گرفته‌اند.

همچنین در هفته ششم از مسابقات لیگ دسته یک شطرنج گیلان تیم‌های باشگاه شطرنج نوین و دبیرستان خوارزمی بندرانزلی به ترتیب مقابل فروشگاه رایی و باشگاه پیشگام قلعه به برتری ۳ بر ۱ دست یافته، لوازم خانگی پارس خزر ۴ بر ۰ شرکت توزیع برق را پشت سر گذاشت و هیات شطرنج لنگرود در مقابل کانون وکلای دادگستری گیلان به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
تیم باشگاه شطرنج نوین در پایان هفته ششم این رقابت‌ها با ۱۲ امتیاز در رده‌ی اول جدول ایستاده و تیم‌های لوازم خانگی پارس خزر و هیات شطرنج تالش به ترتیب با ۱۰ و ۷ امتیاز دوم و سوم هستند.


موضوع : شطرنج
http://khna.ir/77256

دیدگاه شما چیست ؟!