خمام - علی علی‌محمدی‌نژاد به قهرمانی رقابت‌های شطرنج زیر ۱۶ سال بخش خمام دست یافت
با حضور ۱۹ شطرنجباز برگزار شد ؛

علی علی‌محمدی‌نژاد به قهرمانی رقابت‌های شطرنج زیر ۱۶ سال بخش خمام دست یافت

رقابت‌های شطرنج زیر ۱۶ سال بخش خمام شب گذشته با اعلام نفرات برتر در خانه شطرنج خمام خاتمه یافت.

جمعه، ۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ KHNA77204

رقابت‌های شطرنج زیر ۱۶ سال بخش خمام شب گذشته با اعلام نفرات برتر در خانه شطرنج خمام خاتمه یافت.
در این مسابقات ۲ روزه که با حضور ۱۹ شطرنجباز نونهال و نوجوان در ۵ دور به روش سوئیسی پیگیری شد، علی علی‌محمدی‌نژاد با ۵ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و محمد احمدی و محمدرضا محمدی‌پور با کسب ۴ امتیاز و به دلیل پوئن‌شکنی به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری خمام در مراسم اختتامیه که با حضور مسوولین برگزار شد، عنوان کرد : اعتباری که امسال برای باشگاه شهرداری خمام مصوب گردیده ۸۰ میلیون تومان بوده که با وجود باقی‌ماندن یک فصل تا پایان سال، تنها حدود ۳۵ میلیون تومان از آن دریافت شده است.
اسماعیل احمدنیا با بیان اینکه در گذشته نگاه باشگاه شهرداری خمام تنها به ورزش فوتبال بود، تصریح کرد : دیدگاه ما فراتر از یک هیات و گسترده‌تر بوده و علاوه‌بر آنکه به سوی رشته‌های مدال‌آور و افتخارآفرین سوق یافته، تاکنون حدود ۷ هیات ورزشی تحت حمایت باشگاه شهرداری خمام قرار گرفته است.
به گفته‌ی این‌مسوول، علاوه بر فوتبال، از هیات‌هایی همچون والیبال، شنا، شطرنج و حتی تیم شهید فانی که به عنوان نماینده‌ی خمام در لیگ دسته اول فوتبال گیلان حضور داشت، حمایت مالی گردیده است.

احمدنیا همچنین با اشاره به وعده‌ی رییس هیات شطرنج گیلان مبنی‌بر تامین اعتبار احداث خانه‌ی شطرنج خمام در صورت معرفی زمین، گفت : مجموعه‌ی شهرداری و شورای اسلامی شهر خمام آمادگی در اختیار قرار دادن زمینی برای ساخت خانه جدید شطرنج را داشته و در صورتی که کیومرث بیات وعده‌ی خود را تحقق بخشد، برای پیشرفت پروژه نیز مشارکت خواهیم نمود.


موضوع : شطرنج، گزارش تصویری
http://khna.ir/77204

دیدگاه شما چیست ؟!