خمام - پیروزی پرگل بانوان ملوان در دربی شمال
با به ثمر رسیدن ۲ گل توسط سارا قمی ؛

پیروزی پرگل بانوان ملوان در دربی شمال

دو تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی و سپیدار قائم‌شهر در هفته چهارم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان به مصاف یکدیگر رفتند.

جمعه، ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ KHNA77198

دو تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی و سپیدار قائم‌شهر در هفته چهارم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان به مصاف یکدیگر رفتند.
در این مسابقه که صبح امروز در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شد، شاگردان مریم ایران‌دوست با ترکیب سمیرا رستمی، الهام عبدالرحمانی، یاسمن فرمانی، مژده وثوق، سپیده نزهتی، هاجر شاه‌ملکپور، معصومه حسرتی، مهسا پورمحمدیان، سمانه قاشیه، افسانه اقبال و سارا قمی پا به میدان گذاشتند.
ملوانان که سرمست از پیروزی پرگل ۸ بر ۰ مقابل آذرخش در هفته‌ی قبل بود، با روحیه‌ای بالا به مصاف سپیدار رفتند و در همان نیمه نخست ۳ بار موفق به گلزنی شدند، که دابل سارا قمی و تک‌گل الهام عبدالرحمانی شاگردان ایران‌دوست را با ۳ گل به رختکن فرستاد.
قوهای سپید در نیمه دوم نیز با حمایت پرشور هوادارانشان بازی را هجومی آغاز کردند و فرصت‌های پرشماری خلق کردند. در این نیمه هر یک از دو تیم موفق شدند ۱ گل به ثمر برسانند، که هاجر شاه‌ملکپور تک‌گل ملوانان در نیمه دوم را به ثمر رساند تا تیم میزبان با نتیجه پرگل ۴ بر ۱ در دربی شمال مقابل سپیدار قائم‌شهر به پیروزی دست یابد.


موضوع : بانوان، فوتبال
منبع : فارس
http://khna.ir/77198

دیدگاه شما چیست ؟!