خمام - دشمنان تلاش می‌کنند تا چهلمین بزرگداشت پیروزی انقلاب برگزار نشود / باید دستاوردهای چهل‌ساله جمهوری اسلامی پررنگ‌تر شود
امام جمعه در شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت سالگرد انقلاب ؛

دشمنان تلاش می‌کنند تا چهلمین بزرگداشت پیروزی انقلاب برگزار نشود / باید دستاوردهای چهل‌ساله جمهوری اسلامی پررنگ‌تر شود

جلسه شورای راهبردی و سیاست‌گذاری برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در خمام برگزار شد.

یکشنبه، ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ KHNA77066

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده در جلسه شورای راهبردی و سیاست‌گذاری برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در خمام، عنوان کرد : در آستانه‌ی فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داشته و امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران خوب، صدیق و هوشمندی برای انقلاب اسلامی و پاسداشت از میراث شهدا و امام شهدا باشیم.
وی در این جلسه که صبح امروز با حضور مسوولین در بیت امام جمعه برگزار شد، تصریح کرد : شورای راهبردی و سیاست‌گذاری بر اساس دستورالعملی که از سوی نماینده ولی فقیه در استان گیلان ابلاغ گردیده در شهرستان‌ها و بخش‌های این‌استان تشکیل شده و راهبردهایی که به صورت ملی در کشور مشخص شده و در استان بومی‌سازی گردیده، به صورت منطقه‌ای در بخش خمام اجرا خواهد کرد تا زمینه‌ی بهره‌مندی مردم این‌بخش از برنامه‌های مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی فراهم گردد.
امام جمعه خمام با تاکید بر اینکه ایده‌ها و برنامه‌های خوبی در جلسات استانی این‌شورا ارایه گردیده بود، افزود : باید بتوان خدمات و دستاوردهای چهل ساله‌ی نظام جمهوری اسلامی ایران را پررنگ‌تر کرده و نسل جوان را از این دستاوردها آگاه نمود.
وی با اشاره به اینکه دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی نتواند چهلمین بزرگداشت پیروزی خود را جشن بگیرد، یادآور شد : به لطف خداوند ۴۰ سال است که مردم ایران ایستادگی کرده و علیرغم فراز و نشیب‌هایی که تجربه کرده‌اند، پای آرمان‌های خود و انقلاب مانده‌اند.
به گفته‌ی اسدالله‌زاده، در دنیا هیچ انقلابی نبوده که بتواند اینچنین ایستادگی از خود نشان دهد و این نشان از ۴۰ سال بالندگی و رشد دارد، که نظام باید این رشد را فریاد زده و نه تنها در منطقه، از آن به‌عنوان الگویی برای کل دنیا یاد کرد.
امام جمعه خمام اجرای طرح «روز خدمت» برای حضور و خدمت‌رسانی ادارات در مرکز دهستان‌های بخش خمام و اجرای طرح کرسی آزاد اندیشی را از جمله طرح‌های پیشنهادی خود در کنار طرح‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.


موضوع : روحانیون
http://khna.ir/77066

دیدگاه شما چیست ؟!