خمام - از حفظ جایگاه دوم جدول لیگ برتر شطرنج تا صعود به رده سوم جدول لیگ دسته اول
عملکرد تیم‌های خمامی در لیگ‌های گیلان ؛

از حفظ جایگاه دوم جدول لیگ برتر شطرنج تا صعود به رده سوم جدول لیگ دسته اول

رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک شطرنج گیلان عصر روز جمعه در تالار مهد اندیشه رشت پیگیری شد.

شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ KHNA76846

رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک شطرنج گیلان عصر روز جمعه در تالار مهد اندیشه رشت پیگیری شد.
در هفته ششم لیگ برتر و در بازی‌های انجام شده تیم‌های لشت نشاء، باشگاه شطرنج نوین، شهرداری خمام و شورای شهر خمام به ترتیب مقابل سلاطین فومن، منطقه آزادانزلی، باشگاه شطرنج پیشگام و باشگاه شطرنج نخبگان به تساوی ۲ بر ۲ دست یافته و تیم‌های بانک ملی و تالار آریای لوشان نیز با نتیجه مشابه ۳,۵ بر ۰,۵ به ترتیب مقابل باشگاه استادبزرگ همایون توفیقی و باشگاه پیشگام قلعه به برتری رسیدند.
بدین ترتیب تا پایان هفته ششم تیم بانک ملی با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهرداری خمام و باشگاه شطرنج پیشگام به ترتیب با ۱۱ و ۸ امتیاز در جایگاه دوم و سوم هستند.
اما در بازی‌های لیگ دسته یک گیلان تیم فروشگاه رایی خمام توانست با نتیجه ۳ بر ۱ تیم هیات شطرنج سیاهکل را با شکست مواجه کرده و ضمن صعود به رده سوم جدول، یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر شطرنج گیلان باشد. همچنین در بازی‌های دیگر باشگاه شطرنج نوین ۲,۵ بر ۱,۵ هیات شطرنج طالش را مغلوب کرد و تیم لوازم خانگی پارس خزر ۳ بر ۱ هیات شطرنج لنگرود را از پیش رو برداشت.
در این دسته تیم باشگاه شطرنج نوین با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های لوازم خانگی پارس خزر و فروشگاه رایی به ترتیب با ۸ و ۷ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم جدول جای دارند.


موضوع : شطرنج
http://khna.ir/76846

دیدگاه شما چیست ؟!