خمام - ملوان بندرانزلی تیم شهرداری سیرجان را متوقف نمود
با گلزنی سارا قمی ؛

ملوان بندرانزلی تیم شهرداری سیرجان را متوقف نمود

تیم ملوان بندرانزلی با گلزنی سارا قمی توانست یک امتیاز حساس بیرون از خانه را در مقابل تیم مدعی شهرداری سیرجان کسب نماید.

جمعه، ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ KHNA76796

هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان صبح امروز با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد، که بازگشت دختران انزلی‌چی به این رقابت‌ها را می‌توان مهمترین اتفاق این فصل دانست. ملوانان که حدود ۳ سال پیش با دلایلی واهی به انحلال رسیده بودند، از چند ماه پیش و به همت مریم ایراندوست باز گرد هم آمدند و پس از حضور در بازی‌های پیش‌نیاز و موفقیت در آنها توانستند باز هم به سطح اول فوتبال بانوان بازگردند.
مهمترین دیدار هفته اول بازی‌های لیگ در سیرجان برگزار شد. جایی که تیم مدعی سیرجان باید از تیم تازه به لیگ آمده ملوان پذیرایی کند و این اتفاق به نوعی یادآور رقابت‌های قبلی این دو تیم در سال‌های گذشته بود. این بازی راس ساعت ۱۰ در ورزشگاه تختی سیرجان آغاز شد و در نهایت با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید. سیرجانی‌ها در این دیدار توسط سارا ظهرابی‌نیا توانستند گل اول این دیدار را به ثمر برسانند؛ اما در طرف مقابل، خانم گل سابق فوتبال بانوان یعنی سارا قمی موفق به گلزنی شد تا هر دو تیم با به ثمر رساندن یک گل به تساوی رضایت دهند.
گفتی است، زهرا معصومی دیگر بازیکن خمامی تیم ملوان از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشته و در دقیقه ۴۳ نیمه اول تعویض شد.


موضوع : بانوان، فوتبال
برگرفته از : ورزش ۳
http://khna.ir/76796

دیدگاه شما چیست ؟!